Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-03 21:38:08

因古巨基結緣|真.師生合作 力臻認真「講數」嚇窒黃明德

分享:
因古巨基結緣|真.師生合作 力臻認真「講數」嚇窒黃明德

黃明德考力臻數學題,對方輕鬆答到。

今年樂壇創作新人黃明德(Dark早前聯同網上平台拍攝綜藝節目《放學UFO》,目的是為疫情期間缺乏校園生活的學生製造特別回憶,受到一眾網民學生歡迎Dark與新晉創作歌手兼中學數學老師力臻,因為古巨基的音樂企劃合作而認,今次二人拍攝一集《放學UFO 逃學篇

這集以問答方式進行,十條問題中,首兩條是讓力臻熱身,每答對一題便可於抽獎箱中抽一個球,每個球代表一份禮物。首兩條熱身題目明顯是因為力臻的數學身份老師而設的「送分題」,分別是「教師發展日有咩做?」及「古巨基、Mischa、力臻及Dark上台表演,一共有幾多個排列組合?」教師發展日問題完全難不到力臻,至於第二題反而難到了主理人Dark,因為當力臻聽到問題後,他便立即反問:「你有冇講話係要兩個人定係三個人定係四個人先?譬如四個人combinate兩個人出嚟,咁就叫一個排列組合,又或者四個一齊又係,唔同問法㗎喎。」隨後力臻再跟Dark計數,計到一半,力臻表示需要計數機,而Dark立即回應:「得啦,你贏咗,可以抽一個波。」十分搞笑。

力臻本身是數學老師一名。

力臻本身是數學老師一名。

Ad Block

遊戲正式開始,大部份問題都是圍繞力臻跟基仔合唱的《Can We Try》歌詞及MV內容,力臻都能夠順利過關,最後他得到文具、零食、白襪仔及寶石手錶,力臻拿起其中一份禮物「白襪仔」問道:「你係咪都係着呢款(白襪)返學?有Logo都唔得㗎嘛。」Dark表示,「係呀。咁你會唔會捉學生㗎?」力臻笑說:「我梗係唔會啦,我以前由細到大俾人(老師)捉慣,而家仲捉人有報應㗎真係,哈哈。」

 

黃明德與力臻因為古巨基的關係而認識。

黃明德與力臻因為古巨基的關係而認識。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受