Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-31 11:46:00

好聲好戲丨蘇韻姿中文水平只有幼稚園程度 聲演《宮心計》獲評判一致好評

分享:

《好聲好戲》蘇韻姿

TVB聲演真人騷《好聲好戲》播出後好評如潮,令總冠軍陳自瑤(Yoyo)人氣急升。節目喺噚晚(29日)開始播出第二季,並由阮兆祥及馮盈盈擔任主持,而首集出場嘅參賽藝人就係蘇韻姿(Andrea)、戴耀明、姜麗文及袁偉豪,當中打頭陣嘅蘇韻姿憑處境劇《愛·回家之開心速遞》飾演熊心如一角深入民心,加拿大成長嘅佢曾經被批評說話帶有口音,多年嚟下不少苦功戒掉口音,廣東話明顯有進步。今次蘇韻姿參加《好聲好戲》嘗試配音,勤力練習嘅佢成功獲得評判一致好評。

汪明荃大讚口音同口形做得好

喺未出場時,阮兆祥及馮盈盈就以「乖女學霸」嚟介紹蘇韻姿,佢喺房間為《星空下的仁醫》男病童哭訴嘅場口配音,雖然口形都跟得好足,不過配音員導師黃鳳英就話佢「講嘢一嚿嚿」,聽唔清楚佢講咩嘢。去到正式比賽時,蘇韻姿就選擇演繹《宮心計》中「麗妃」姚金鈴(楊茜堯飾)嘅一場怒火中燒戲碼,佢喺口形、表情及語氣等都做得恰到好處,雖然有評判指佢將「息怒」講成「Signal」,不過依然冇影響評判對佢嘅評價,結果獲得11盞綠燈,評判一致好評。連原本批評佢「講嘢一嚿嚿」嘅導師黃鳳英都用一個「好」字去形容佢嘅演出,並話已經入晒戲,息怒同Signal已經唔係佢減分部分,令Andrea非常高興。另外,主席評判阿姐汪明荃喺睇佢履歷時,驚覺佢嘅中文水平只係得幼稚園程度,並大讚佢口音同口形都做得好好,而金牌監製潘嘉德亦大讚佢情緒控制得好好,仲話演出近乎完美。

揀《宮心計》突破自己

最後,蘇韻姿就講出選擇《宮心計》呢場戲嘅原因:「其實我揀呢條片,我知道係難度高嘅,講得好密好快、同埋啲中文好深。但係我點解要揀呢?就係一定要突破到自己,大家成日覺得我啲中文有少少唔鹹唔淡,我就係唔想俾人咁樣嘅感覺。」

唔止一班評判大讚蘇韻姿嘅演出,連網民們都紛紛留言支持佢,例如「加油..昨晚表現好好」、「《宮心計》配得好」、「好勁 配得好好」、「你好叻呀!雖然咬字仲有改善空間,但真係好好。而且我最 Buy嘅係: 唔係天才唔緊要,你可以做一個努力嘅天才。加油。希望你愈來愈多機會。」、「妳好叻,好精彩,繼續加油。」、「今晚表現實在好出色 繼續加油啊」及「你做得好好」等等。

Ad Block

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

《好聲好戲》截圖

蘇韻姿

蘇韻姿

蘇韻姿

蘇韻姿

蘇韻姿

蘇韻姿

蘇韻姿

蘇韻姿

蘇韻姿

劉丹、滕麗名、呂慧儀及蘇韻姿

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受