Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-13 14:39:38

宣傳新歌接受許文軒專訪 吳若希自爆老公小三叫阿Bill

分享:
HK ENT

Jinny宣傳《三人之境》,特別上TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受Edmond訪問。

吳若希(Jinny)近日為宣傳新歌《三人之境》,特別上TVB娛樂新聞台《StarTalk》,接受許文軒(Edmond)訪問,大談相隔一年再出新作的感受。Jinny說:「呢個節奏對於自己會舒服啲,自己可以做吓其他嘢,例如拍劇、上半年每個星期都會去其他地方做巡迴演唱會,而且又要照顧屋企。雖然節奏慢咗,但係做每件事都好專心,依家自己會重質不重量,所以拖咗成年,先至有呢首以第三者出發嘅《三人之境》。」

HK ENT

(左)Edmond專訪Jinny,大談小三阿Bill。

開始諒解第三者

談到第三者,她說:「唱完呢首歌之後,開始唔憎小三,因為小三係有錯,但另一半、甚至自己都可能有錯,擁有一段正常健康嘅關係,小三係入唔到嚟。係你嘅就係你,唔係你都逼唔到!不過強調唔係鼓勵大家做小三。」

Jinny又自爆家中近日出現第三者,她說:「依家自己都經歷緊第三者,我仲知佢個名叫做Bill,佢每晚都約我老公同一個時間去打機。我覺得男人去玩係OK,顧及到屋企係OK,但唔好玩到有病返嚟!咁就冇曬精神照顧屋企,我都擔心佢會冷親!(佢成日打機妳會唔會嬲?)你話呢?(點樣對付呢位小三?作為大婆好想警告Bill,希望佢可以留意番我哋屋企嘅和諧!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受