Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-25 22:55:22

就算得你一個觀眾|電影御用奸角 印裔Bitto為香港演員身份感自豪

分享:
Bitto從影15年,演的主要都是奸角。

Bitto從影15年,演的主要都是奸角。

由朱柏謙、鄧智堅、何遠東、吳嘉儀、黃頌明主持的《就算得你一個觀眾》,逢周三播出。昨晚(24日)的主人翁是印度裔演員Singh Hartihan,Bitto。作為少數族裔,Bitto在幕前演出的角色都離不開奸角,去年他終於「改邪歸正」,無綫劇集《星空下的仁醫》飾演Mr. Khan,面對兒子身患重疾,他感人的演繹,贏得一致好評。

在《星空下的仁醫》Bitto終於有得發揮,演技備受讚賞。

在《星空下的仁醫》Bitto終於有得發揮,演技備受讚賞。

Ad Block

獲杜琪峯導演賞識

Bitto作為單親爸爸,除賺錢養家外,更要父兼母層,擔起照顧9歲囝囝Griffin同7歲囡囡Hera責任。早前他帶同一對子女,參觀自己在《就算得你一個觀眾》的小舞台演出,節目一開始鄧智堅、何遠東同黃頌明化身「Bitto」,面對種族同膚色,講出他在影圈尋找一席之位的困難。最後Bitto本尊出場,化身「Super Daddy」,在子女面前儆惡懲奸,維持社會和平。

謝幕之後是一段Bitto 的讀白,他講到當年幫劉國昌做資料搜集兼演出入行。在《神探》獲杜琪峯導演賞識,演一名溝渠賊,Bitto話︰「嗰時係觀塘拍,我嘅生涯就由觀塘開始。」更笑言當演戲蟲入了你身體,就好難走返出來。Bitto 自嘲做「賊」最出色,因為工多藝熟︰「永遠都係演賊、奸角、壞人頭目或者𡃁,有人認得你鬧你就係成功。近幾年角色有轉變,無綫劇《星空下的仁醫》,演一間醫院高層,盡我能力去做,要導演話返我知做成點再去modify,最想拍愛情片。」

Bitto要身兼母職照顧一對子女。 Bitto在劇場演出飾演Super Daddy。 朱柏謙、鄧智堅同黃頌明欣賞完演出,感動流淚。

與陳木勝爆爭執

Bitto 話雖然演出都是次要角色,但依然有一份堅持。試過在陳木勝導演遺作《怒火》中,有一場講他大肶中槍的戲,導演要求太過戲劇化,Bitto認為不合理。最後陳木勝找副導演請Bitto跟返要求,Bitto解釋︰「我有宗教信仰,咁做唔係要羸,而係想你說服到我。」

Bitto 我係土生土長香港人

最後他講到拍戲15年,好開心做到Super Daddy角色,他說︰「我兩個寶貝仔女喺度,平時睇嘅爹哋係一個bad guy,成日俾人打、畀人殺死,妹妹唔使驚,做戲之嗎。有人問我你演戲做乜,係因為我愛上演戲,第一套劉國昌搵我哋做資料搜集,攞住去玩心情去拍《PTU》、《神探》俾杜琪峯帶入局,同電視機前朋友講,你哋會對小數族裔有少少偏見,因為大家冇溝通,如果可以打開心窗將誤解變瞭解,我係Bitto 土生土長香港人,我係一個演員,一個香港演員。」 最後Bitto跟台下一對子女擁抱,台上各主持都已經睇到眼濕濕。

入行15年的Bitto 跟劉德華合作過。 入行15年的Bitto 跟古天樂合作過。
Ad Block Ad Block
留言專區
Ad Block Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受