Ad Block Ad Block
娛樂
2017-03-30 06:00:00

扮泥菩薩唔使爛面 黎耀祥驚太有型

分享:
黎耀祥表示未試過在節目裸露半身。

黎耀祥表示未試過在節目裸露半身。

黎耀祥、黎諾懿、丁子朗、陳雅思及麥美欣等,昨天出席無綫節目《歎得好健康》記者會,分享拍攝時的有趣點滴。


黎耀祥表示,未試過裸露半身浸溫泉,還指拍攝多日,已見慣陳雅思穿比堅尼泳裝,還謂太太有給陳雅思穿泳衣意見。談到4月於紅館演出的《風雲5D音樂劇》,黎耀祥指:「我個角色係泥菩薩,唔使爛面上陣,都幾奇怪,我依家擔心造型俾人話太有型,已開始有啲緊張。」
 

黎諾懿隨時做爸爸。

黎諾懿隨時做爸爸。

黎諾懿唔敢剪臍帶
快為人父的黎諾懿表示,「到時入產房忙住錄影,都驚緊張手震,我又怕血,唔敢幫個囝剪臍帶。」他更謂太太一直長胎不長肉,最近才看到太太大肚的模樣,即拍下懷孕寫真留念。問到太太預產期,他稱:「太太近日做產檢時,醫生話BB位置還未夠低,但各方面同磅數都顯示可隨時生,所以老婆叫我一定要留意來電,見證BB出世。」 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受