Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-23 15:24:52

梁文禮唔止批梁詠琪 批姜濤Anson Lo「集體強姦張國榮作品」

分享:
梁文禮被批「雙面人」,而他在私人帳戶批評其他歌手的帖文亦被翻出。

梁文禮被批「雙面人」,而他在私人帳戶批評其他歌手的帖文亦被翻出。

商台DJ梁文禮早前在社交平台的私人帳戶批評梁詠琪(Gigi)演唱會衫醜,唱功同跳舞都好差,然而在公開帳戶的評語卻完全相反。事件曝光後,被網民批評是雙面人。及後有網民重看他的社交平台,在讚陳奕迅(Eason)演出的帖文中留言問︰「係咪真係讚㗎?有冇背後踩人㗎?」未幾便有傳媒找到梁文禮私人帳戶原來也曾出poEason,就連楊千嬅、岑寧兒、姜濤和盧瀚霆等都有份。

上載與網民嘈交截圖

梁文禮在公開帳戶大讚Eason的演出令人感動,又多謝對方經理人邀請。然而,在私人帳戶則上載與網民舌劍唇槍的截圖,並用粗口反擊網民留言︰「真係好XX憎呢啲人!!唔通我要寫佢之前黑面唱歌,唱到發脾氣,唔記得《四季》歌詞喺我同麻利面前拋咪拋到跌咗支咪落地!而你日日聽到陳奕迅唱歌??!咁係咪好耐無見到『呢個陳奕迅』呀?!有次我睇深圳個tour咪國語粵語夾雜囉~~~

梁文禮在公開帳戶曾大讚Eason。

Ad Block

批MIRROR周邊產品核突

另外,環球早前邀請多位歌手翻唱張國榮作品,當中有MIRROR的姜濤、盧瀚霆等,梁文禮轉載相關報道說︰「集體強姦張國榮作品」。惟梁文禮曾在公開帳戶大讚姜濤天生便是明星,充滿魅力,因此報道對梁文禮指姜濤、盧瀚霆翻唱張國榮作品是強姦的說法感到不解。他亦批評MIRROR的周邊產品設計核突,「設計完全無心兼無良心,點頭通過所有嘢出得街嘅都係。你哋邊個會買,千祈唔好俾我睇到,即unfollow你。」當有人問他有沒有MIRROR飛時,他回覆對方的反應非常冷淡,更認為「不如做更多有意義嘅嘢」。

Ad Block

網民撐私人帳號講真話

報道亦找到梁文禮批評岑寧兒的歌聲︰「個個點話YoYo係天使嘅聲音,你聽過天使把聲咩!?可能係Minions咁都得㗎嘛~」又轉載友人評論楊千嬅的相關報道,留言:「你咪X去睇佢演唱會!以後唔同你打牌!」有網民就力撐梁文禮在私人帳戶講真說話沒問題,又認為「佢嗰啲批評都幾公道」,亦有網民認為今次事件,引證藝人是雙面人的道理,並好奇梁文禮日後如何再訪問歌手。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受