Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-08 20:00:00

流浪地球2|劉德華自爆曾向小演員發脾氣 做老竇演繹父女情坦言易搞好多

分享:

中國科幻大片《流浪地球2》明日(9日)在港開畫,電影由郭帆執導、劉慈欣擔任監製,吳京與李雪健主演,還有劉德華特別出演。身在香港的劉德華為《流浪地球2》展開宣傳,還難得接受傳媒訪問,他現身時見到面前大堆記者手機及收音器材,隨即如「強迫症」發作把枱面上的器材一一排好,之後才正式受訪。

有望參演《流浪地球3》

華仔今次在片中以特別演出登場,扮演一位科學家,他自言拍攝前以為不會辛苦,並說:「呢套戲,冇諗過係辛苦,開頭以為會舒服啲,好多都以為可以唔使着咁多,但到最後尾好多都係實景,亦都冇諗過拍咁耐,其實最初係特別出演,以為拍40組左右,冇諗過特別出演都拍咁多,好似差唔多50組戲。」華仔在《流浪地球2》的戲份多逾全片的一半,直認該作會開拍第三集,亦會計劃是個長遠的系列,望拍攝出屬於《流浪地球》的電影宇宙,問到會否參演第三集?華仔笑言:「佢希望有我,咁就睇佢..哈哈哈!」前年離世的吳孟達曾在《流浪地球》中出場,今次第二集中就以電腦合成的影像客串演出,片尾字幕亦有向吳孟達致敬。

Ad Block
流浪地球2|劉德華自爆曾向小演員發脾氣 做老竇演繹父女情坦言易搞好多

劉德華為明天在港上映的《流浪地球2》受訪。 (陳奕釗攝)

與朱麗倩溺愛囡囡

片中演繹一段父女情,華仔坦言做了人父後,跟小演員合作絕對是「易搞好多」!他表示:「未做爸爸可能唔知道,我記得我做《五億探長雷洛傳》嘅時候有兩個細路仔,我曾經發過細路仔脾氣。」原來當時小演員在片場太嘈吵,阻礙了現場收音,華仔一時㷫起便捉住小演員責罵,並要求他靜一些,認為成為爸爸會了解更多小朋友。

華仔又提到陪囡囡做功課逾兩小時,她定會鬧情緒,華仔自認與太太同樣溺愛女兒:「佢冇人怕㗎!但佢會折服喺我哋嘅愛底下。」他又形容做演員猶如太空人,自己亦跟片中情節一樣,經常要透過視像跟囡囡互動,華仔指阿女細細個時跟他facetime,會丟手機要求見到真人,但現在已習慣了不少,可能自爆太多家事,華仔搞笑地說:「好喇!返嚟我哋部電影喇!」

華仔為《流浪地球2》作特別出演,今次扮演一位科學家。 劉德華與今次片中女兒建立出感情,自言跟小演員在片場猶如兩父女。

談中國科幻片水平

對於古天樂炮製出香港首部科幻電影《明日戰記》,華仔認為是需要有人踏出這一步及去虛心學習,被問到參演完《流浪地球2》之後,覺得中國科幻片去到甚麼水平時,他即答:「我覺得仲係喺尋找嘅過程底下。」並補充指郭帆導演會不停檢討團隊有何出錯,記錄後會避免下次重覆犯錯,直認科幻片在中國還是剛起步,但相信有大量電影人肯虛心學習,始終有一日定必可以做得到。

劉德華坦言接拍《流浪地球2》前還以為不會辛苦,結果卻拍了多達50組戲。(陳奕釗攝)

劉德華坦言接拍《流浪地球2》前還以為不會辛苦,結果卻拍了多達50組戲。(陳奕釗攝)

劉德華接受訪問大方地分享湊女生活。 (陳奕釗攝)

劉德華接受訪問大方地分享湊女生活。 (陳奕釗攝)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受