Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-20 15:51:44

湯令山演唱會|噴假銀紙自爆銀行戶口多幾個零 邀Day@COLLAR站台合唱

分享:
湯令山演唱會|噴假銀紙自爆銀行戶口多幾個零 邀Day@COLLAR站台合唱

湯令山一連三場《November Rain 2022》演唱會於九展舉行。

湯令山(Gareth.T)一連三場《November Rain 2022》演唱會於九展舉行,今晚(20日)將舉行尾場,過去兩天均有不少圈中好友畀面捧場,包括林家謙、Serrini,林海峰,陳蕾、Zpecial ByejackMC $oho & KidNey、小薯茄、謝安琪,張繼聰,鄭融、岑寧兒、王丹妮、陳凱詠、Ansonbean、吳林峰、Collar、少爺占、kayan9896Locker,星光熠熠。

湯令山於2021年初加盟華納唱片推出英語單曲《boyfriend material》,並在今年5月推出專輯《to be honest》,半年後立即登Star Hall開演唱會《November Rain 2022》,一開三場門票全部賣清。是次個唱之舞台設計,甫開始以Gareth的睡房作為場景,他登場先背向台下自彈自唱《dinner in bed》,唱完望一望台下,全場觀眾立刻尖叫,Gareth話:「呢場演唱會係無座位的。」觀眾即刻企起身,歡呼拍掌,熱烈非常。

首場Gareth請來Tyson Yoshi做嘉賓。 首場Gareth請來Tyson Yoshi做嘉賓。 首場Gareth請來Tyson Yoshi做嘉賓。 首場Gareth請來Tyson Yoshi做嘉賓。
Ad Block

Tyson Yoshi鬥大隻

首場Gareth請來Tyson Yoshi做嘉賓,唱到第三首歌,Tyson Yoshi突然現身,二人合唱《Something》,GarethTyson是他回香港做音樂認識的頭幾個朋友,所以按時順序,他需要一早出場。唱完之後,兩人更互做大隻仔姿勢,估不到Gareth已操到拍得住TysonGareth對老友說「我哋今日match埋!」全場歡呼,Gareth:「不如講下《Something 》點寫?」Tyson笑道:「首歌……係講一個我以前鍾意嘅女仔,不過依家唔鍾意喇,哈哈。所以我將第一段改咗做寫比Christy……Gareth就搞笑地問:「佢有無嚟呀今日?」繼而Gareth拿出T恤做禮物送給Tyson,更叫他即場換上,觀眾當然起哄,Tyson笑道:「嘩,你以前唔係咁,依家講呢啲!」至於第二場,Gareth請來衛蘭(Janice)、衛詩(Jill)做嘉賓,當介紹Janice時,Gareth話自己在華納除了女友moon之外,Janice是他最鍾意的歌手,平時大家聽她唱廣東歌多,今次自己就有私心想聽她唱《At Your Best》同《Peaches》。Gareth昨晚準備了地氈和Cap帽給JaniceJill作禮物,兩人收到後就回禮,她們叫Gareth要企好合埋眼,原來禮物是大大個Kiss,當想錫落Gareth塊面度,Gareth即笑說:「真正Kiss留番畀阿Moon喇。」

第二場,請來衛蘭、衛詩做嘉賓。 第二場,請來衛蘭、衛詩做嘉賓。 現場大噴印好的Gareth銀紙。 Gareth再談起Tyson Yoshi曾讚他是「香港Justin Bieber」。 Gareth踏Star Hall舞台開三場演唱會。
Ad Block

現場大噴Gareth假銀紙

至於《笑住喊》MV的女主角COLLAR人氣成員Day(許軼),亦在昨晚現身,和Gareth合唱,Gareth見她Tube Top上陣,便問Day要不要除下外套,全場立即起哄話「好」,氣氛熱烈。Day表示拍《笑住喊》MV時,Gareth鼻涕其實是鬼口水,他就問Day當拍攝時接觸到假鼻涕有何感覺?Day就話覺得「有啲涼」,並稱:「好彩係飛去我件衫度,而唔係面度。」之後,唱到《勁浪漫 超溫馨》,為配合其中一句歌詞「銀行存款等如零」,Gareth話:「諷刺嘅係唱完呢首歌,我銀行戶口多咗幾個零。」Gareth叫大家跟他一齊唱此曲,並於現場大噴印好Gareth的銀紙,引起觀眾瘋狂搶錢。

程仁富和麗英每晚均會登場。 謝安琪與老公張繼聰睇騷。 Locker、kayan9896亦情侶檔睇騷。

程仁富孖麗英搞氣氛

唱《buzz cut》時Gareth又跳又唱,笑言華納欠一個唱跳歌手,他說:「華納高層喺唔喺度?你哋(觀眾)覺得我做唱跳歌手得唔得?」 他又謂,寫的歌一首比一首難,最後一首是寫給他媽媽的歌,好多人睇完歌名《Mon, I’m Famous》以為他是自誇,其實他是想表達「因為我媽咪,所以我至喺呢度。」每晚固定嘉賓的「小薯茄」程仁富和麗英,晚晚都會在中場休息後出場多謝Gareth做他們演唱會的暖場嘉賓,成功炒熱氣氛。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受