Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-02 21:30:15

炎明熹孖Aska為慈善35度高溫艷陽下載歌載舞

分享:
Aska透露拍MV前一日才去錄音,卻遇上颱風,慶幸最後能順利完成。

Aska透露拍MV前一日才去錄音,卻遇上颱風,慶幸最後能順利完成。

由炎明熹(Gigi)及張馳豪(Aska)主唱的「99公益日」主題曲粵語版《Together for Good》,將於明天(3)首播,並藉此以音樂宣揚善心和正能量。騰訊公益2015年發起「99公益日」至今第八年,希望通過騰訊自身產品和平台的優勢,幫助有需要的人,並喚起社會各界關心、參與公益的熱情,打造一個全民參與的超級公益日。

早前於內地參與歌唱節目並的Gigi ,原來早已有留意騰訊公益平台:「喺內地工作嘅時候用多咗微信,有留意到騰訊公益平台,睇到好多『運動捐步』、『捐小紅花』嘅活動,不過當時唔係好了解。今次錄音同拍MV 之後就認識多咗好多。好開心喺香港都可以參加到呢個咁有意義嘅活動,為慈善出一分力!」AskaGigi更聯同香港共融樂團十名傷健互融的音樂家團員,在香港故宮文化博物館前拍攝MV,並攝氏逾35度高溫艷陽下載歌載舞,為慈善不遺餘力。

Aska 又透露拍MV前一日才錄音,卻遇上颱風:「我哋喺拍MV前一日先入studio錄音,過程非常順利。不過錄音時有啲擔心,唔係因為唱歌,而係錄音嗰時颱風就快吹到嚟,怕要改期拍MV。」Gigi 則表示:「我哋喺颱風嚟嗰日嘅上晝完成拍攝。雖然係曬同埋熱咗啲,但大家都好投入,拍出嚟好有活力。我哋拍完MV當日下晝開始就橫風橫雨,拍遲少少都唔成事。咁好運,一定係因為今次係做慈善公益。」

炎明熹孖Aska為慈善35度高溫艷陽下載歌載舞

Gigi為慈善不遺餘力。

眾人在攝氏逾35度高溫下載歌載舞。

眾人在攝氏逾35度高溫下載歌載舞。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受