Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-21 15:00:00

臨時劫案|杜琪峯大讚年度最好睇賀歲片 小齊被林家棟亂摷褲高呼唔好

分享:
林家棟和任賢齊在《臨時劫案》有不少對手戲。

林家棟和任賢齊在《臨時劫案》有不少對手戲。

由郭富城、林家棟、任賢齊及張可頤領銜主演的賀歲電影《臨時劫案》,上映一星期多,獲不少影評人及觀眾讚賞。除故事笑中有淚、被「講多謝」同「Sorry 」洗腦外,戲中每個角色更是鮮明突出,是香港低下層縮影,加上全片香港不同地方拍攝,是久違了的香港特色電影,連殿堂級導演杜琪峯亦拍片大讚《臨時劫案》是本年度最好睇的香港賀歲片。

杜琪峯親自捧場睇《臨時劫案》,大讚是本年度最好睇賀歲片。 郭富城、林家棟和任賢齊。(《臨時劫案》劇照) 曾比特在《臨時劫案》被郭富城打爆頭 《臨時劫案》劇照。

杜Sir親評3徒弟表現

《臨時劫案》由爾冬陞監製、麥啟光執導兼編劇、陳偉斌編劇,由於麥啟光曾在杜琪峯多部電影如《奪命金》、《毒戰》和《盲探》中擔任過執行導演,有評論指《臨時劫案》甚有銀河映像風格,更有不少地方向杜琪峯導演致敬,日前連銀河映像的揸fit人杜琪峯亦親身捧場,並特意拍攝短片給予幾位徒弟評價,杜琪峯說:「啱啱睇咗麥啟光、阿斌(陳偉斌)、阿澄(萬芫澄),三個人搞嘅片,我覺得算係咁啦⋯⋯要討論就好多地方嘅!但最少一樣嘢係,本年度香港賀歲片,我諗呢部算係最好睇。」

林家棟與任賢齊在《臨時劫案》大玩男男暖昧。 林家棟與任賢齊在《臨時劫案》大玩男男暖昧。 林家棟與任賢齊在《臨時劫案》大玩男男暖昧。

家棟小齊大玩男男曖昧

另外《臨時劫案》中飾演「笠水」的家棟與老死「冇用輝」小齊一場對手戲,劇情交代二人同被綑綁雙手雙腳,被困在的士又黑又擠迫的車尾廂中,二人咫尺距離,家棟仲要伸手猛摷小齊的褲袋尋找手機求救,小齊回想:「車廂好細,逼到大家嘅呼吸都感覺到,導演仲想我哋有曖昧感,要我用口幫家棟撕走黐係口嘅大力膠布,同家棟口水都交換到,佢隻手又亂摷,我忍唔住叫咗吓唔好,拍完一晚感覺全身都散晒。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受