Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-03 19:25:55

邀30新人唱《星戰》惹熱議 古巨基透露合作細則︰背後公司嘅management

分享:

古巨基與30位新晉歌手合唱,涉及19間公司,認真大製作!

古巨基《I Really Love To Sing》(IRLTS)音樂企劃日前公布第10個合作單位,便是請來19個音樂單位共30位新晉歌手翻唱基仔2005年推出並收錄於同名專輯的《星戰》。

30位歌手包括吳保錡Poki、張蔓莎Sabrina、女團 Lolly Talk、Aiden Hung洪助昇、Andy Lai黎展峯、mansonvibes張進翹、顧定軒Zeno、女團 STRAYZ、HOPUI何佩、Dorothy劉君冬、Kimman黃劍文、Jaime 張天穎、谷旻、 Edward黎啟峰、Eagle Chan陳天翺、Michael C、Lowa、Triple G及RUMBU。

Ad Block

古巨基連同30位歌手拍MV,度期都好煩。

由於名單上未見無綫旗下歌手,因而古巨基被指偏心。基仔稱今次可以與30位新晉歌手合作,要多謝各方面的幫忙及配合,「我百分之一萬地好多謝今次一齊參與嘅咁多位歌手朋友仔,仲有佢哋背後公司嘅management等等。」

由於MV需要基仔與30位歌手一齊拍,單是與他們所屬公司溝通及夾期已經難度超高,基仔說︰「我未拍過三十個歌手嘅一個MV,今次係第一次,多謝大家嘅幫忙。今日拍嘅係一個舞台嘅集合、集結,係最後大團圓嘅一個畫面,呢個project叫做『我真係好鍾意唱歌』吖嘛,隻歌係想表達佢哋喺生活嘅無時無刻都歌不離口,譬如佢哋有啲係跑緊步嘅時候,拍佢哋對嘴、沖緊涼對嘴。除咗呢個場口,仲有好多佢哋生活點滴嘅時間做對嘴,所以辛苦導演組所有朋友。」

選《星戰》有原因

基仔今次邀請的歌手範圍甚廣,「當中其實有啲甚至係未出道,喺網上發表過音樂;有啲係啱啱有唱片公司;有啲係網上翻唱連自己嘅作品都未有。」揀選歌曲《星戰》,基仔謂是作為一個歌手心聲的一首歌,「《星戰》呢首歌係《I Really Love To Sing》project嘅一個round up。首歌係講我好鍾意唱歌,而且係追住呢個夢想嘅一首歌。個夢想係乜?就係我好鍾意唱歌,然後『個個都識唱我的歌』,呢個對於特別係做歌手、有音樂夢嘅朋友仔嘅一個心聲。」歌曲同時描寫出追夢的心路歷程,從開始面試、一步步踏入樂壇、默默耕耘、最後夢想是大家都會唱自己的歌。

問到基仔對一班新生代歌手的寄語,基仔首先多謝各方面的幫忙及配合,他續謂:「對於我嚟講新相識咗咁多位朋友仔,當中有好多出道嘅年資都未必好長,但哪怕年資唔同,但係大家個心都係有一個音樂嘅夢,你夠鍾意一件事嘅話,你係會發揮小宇宙排除萬難,咬緊牙關做落去。能夠走埋一齊係緣份,希望大家可以互相幫助、互相支持,繼續向前行。」

古巨基盼樂壇一分子可以互相支持,繼續向前行。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受