Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-19 12:15:54

鍾培生大曬千萬拳酬 揚言人生最後一次上擂台

分享:

鍾培生與主辦機構JPEX加密貨幣代表見傳媒。

鍾培生將於下月5日到台北參與《The Cage拳上2023終於之戰》,並與仇人Toyz在擂台上用拳頭解決多年的恩怨。今次拳賽主辦單位JPEX加密貨幣交易所給予鍾培生1000萬港元酬勞,主辦單位把酬勞兌換成現鈔並於今日記招上親手交予鍾培生。大會亦安排了4名黑人保鏢到場。

 

Ad Block

主辦單位將拳酬兌換成現鈔給鍾培生。

現場有4名黑人保鏢睇場。

Toyz指鍾培生唔勁

主辦單位稱下月拳賽邀請了高爾宣OSN、五堅情、郭書瑤及樂天女孩等人亮相表演。鍾培生稱心情好澎湃,感激主辦單位邀請及很有開心可以在台上「揼Toyz」一鑊,收到的酬勞將會回饋給他的支持者及社會,日後會再公布如何花這千萬酬勞。

鍾培生亦有留意住Toyz,指對方在過去一段時間進步了不少,有信心可以跟對方進行45個回合,更揚言會重擊對方。Toyz其後透過視像出席記招,他表示日日有練習拳擊,暫未有任何策略,他說︰「鍾培生其實冇想像中咁強,對我嚟講唔係太大問題。(有冇信心贏?)呢排練得好密,總之到時一定有一個人流血。」他續問鍾培生會否考慮加賭注,像上次對戰林作一樣,如不能KO林作會加錢,並說︰「我就等唔切睇佢有幾咁丟架,佢又話自己贏梗,我就睇唔到鍾培生有贏梗機會。」鍾培生就沒有回應。

Toyz以視像方式參與記招。

唔擔心再現林作逃跑招數

被問到上一次林作採取攬實對手的策略,令鍾培生難以出拳,他稱Toyz比起林作遜色,加上對方不會像林作般逃跑。鍾培生說︰「Toyz如果要好似佢咁跑幾個round係好吃力,當時林作係重過我17磅,今次賽例係大家體重一樣,超重就罰錢,喺同一個重量下,Toyz執行唔到林作嘅技術。到時我一定㩒住佢嚟打。」

Toyz︰「我就睇唔到鍾培生有贏梗機會。」

門票銷售理想

對於有指今次門票出現濟銷,鍾培生表示自己是次以選手身份出賽,製作與他無關,但以他了解是很多朋友買不到靚位,自己問主辦方有沒有靚位,也稱靚位已全出售,並指父母也投訴買不到好位置,主辦機構也稱門票已經賣了很多,現只餘少量門票。問到日後會否自己再籌辦拳賽,他說︰「拳擊俾咗好多嘢我,今次收到唔少酬金,我今次會回饋返支持香港運動員,舉辦更加多活動。」

鍾培生未必再上擂台

至於自己日後會否再上擂台,他稱今次台北戰役將會是人生最後一次拳賽︰「拳擊唔係我事業,係我興趣,疫情後我經常都要飛,始終我職業係電子競技,喺香港、越南、泰國、印尼同台灣都有office,都要成日飛,除非日後有個人好黑人憎要打佢一鑊,或者酬勞好合理,令我放低工作練十個星期先會考慮,如果唔係都未必再打。」

Ad Block

鍾培生表示會把酬勞回饋給社會及運動員。

真係成喼錢。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受