Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-14 21:30:21

陳展鵬結婚5周年 激嬲老婆單文柔後送「原諒檸檬茶」道歉

分享:
陳展鵬結婚5周年 激嬲老婆單文柔後送「原諒檸檬茶」道歉

陳展鵬與單文柔結婚5周年。

陳展鵬跟單文柔於2018年結婚,婚後育有一女「小豬比」陳諾瑤,轉眼間兩公婆已經結婚五周年,昨天(13日)單文柔在社交平台分享兩人的生活點滴。

相中見有二人甜蜜的合照,當中有一張是陳展鵬與一杯名為「原諒檸檬茶」的飲品,及一張寫住「單文柔,別生氣。老公」的便條相。單文柔大爆原來去年跟老公去內地拍劇,卻俾老公激親,她寫道︰「呢張相係上年拍《香港人在北京》嘅時候。早上為咗小事互相頂咗兩吓嘴,其實都忘記了什麼事,當時就感覺好似好大件事。同日我去接佢收工嘅時候,他買咗杯『原諒檸檬茶』給我,然後帶我去咗間舖頭,指着塊牆叫我看。生活難免會有磨擦,發現好多時都係男生執著喺道理上,女仔就講情感。兩個人相處就係一個學問,要體諒對方嘅難處,多包容對方嘅短處。陳生!我哋要繼續好好學習。五周年快樂﹗」網民都紛紛留言表示二人十分甜蜜,更笑言:「一張字條一杯嘢飲,咁易氹嘅」。

Ad Block
陳展鵬激嬲老婆單文柔後送「原諒檸檬茶」道歉。 陳展鵬激嬲老婆單文柔後送「原諒檸檬茶」道歉。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受