Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-06 15:47:24

陳慧琳到筲箕灣睇玩具 網民︰係咪搵超級小黑咪

分享:
陳慧琳雖已50歲,但她樣貌及身材仍keep得很好。

陳慧琳雖已50歲,但她樣貌及身材仍keep得很好。

陳慧琳(Kelly)早前亮相HOY TV記者會,樣貌和身材零走樣,到新加坡開騷時又唱又跳,完全不覺Kelly已經是50歲。日前筲箕一間玩具店專頁分享一名男子與Kelly的合照,雖然她戴上口罩,化上淡妝,然而在零修圖下仍可見Kelly的皮膚非常好。

KOLTerry的媒體懶人堂」亦有轉載帖文,並提及自己遇見Kelly的經歷。他說:「今日去筲箕灣天悅廣場行玩具市集,見到一位男士帶着兩姊弟行,沿路都好多人望住着住裙仔加長襪嘅姐姐。真係回頭望嗰隻望(點解我知,因為我都係其中一個)。然後望望下,覺得唔對路,嗰位男士好似一個藝人嘅老公。而嗰位靚姐姐,應該係佢太太。偷偷望多兩眼,原來真係陳慧琳來的。我就好興奮咁同朋友講見到Kelly,不過人哋一家人行緊街,當然唔敢打擾了。 相信市集裏面都唔止我一個認到,好多都默默地Wow,怕阻到人。50歲真係搵邊個信,靚到。」 

Ad Block

有網民認錯是蒙嘉慧

網民大讚Kelly保養得宜,但亦有人錯認她是蒙嘉慧。由於Kelly曾為卡通片《超級小黑咪》唱主題曲,因此不少人留言問Kelly是否到店舖找超級小黑咪。另外,有網民留言表示早年曾見Kelly帶大仔到花園街圖書館看書,讚她為人貼地。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受