Ad Block Ad Block
娛樂
2017-09-26 06:00:00

黃智雯否認婚訊

分享:
黃智賢有信心《雜》劇會取得好成績。

黃智賢有信心《雜》劇會取得好成績。

早前胡杏兒透露,「胡說八道會」將有喜事發生,成員之一的黃智雯因而被傳即將出嫁。然而,日前她開腔澄清,跟男友暫時未有打算結婚。


《雜驚奇兵》日前首播,一眾演員包括黃智雯和黃智賢等聚首收看兼飯聚。談及胡杏兒早前的言論,黃智雯澄清:「唔係我結婚呀,我同男友都暫時未有呢個打算。(「胡說八道會」成員都替你憂心。)我覺得傻人有傻福,一切順其自然。其實只係胡杏兒緊張未嫁嘅姊妹,怕我錯過咗會嫁唔出。」


新劇演孕婦
談及新劇,黃智雯在劇中飾演一名孕婦,會有追賊和飆車等場面,她表示:「我都擔心觀眾睇咗之後,會質疑孕婦係咪咁敏捷,但我喺現實中真係見過身手敏捷嘅大肚婆。」

同場的黃智賢表示,新劇在周日連播兩小時,有信心觀眾會喜歡,「咁樣輕輕鬆鬆睇劇都幾好。」他更謂,雖然同期會有《使徒行者2》及《老表,畢業喇!》等新劇推出,但深信因劇種不同,不會互相搶走焦點。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受