Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-29 13:58:45

 《肥美人》8強誕生 Lezlie紅中包包凱琪被Foul

分享:
Team A分別有Cherry、阿Bui、包包及紅中跳唱《Candy Ball》。

Team A分別有Cherry、阿Bui、包包及紅中跳唱《Candy Ball》。

ViuTV選美真人騷《肥美人》昨晚(28)八強參賽者正式誕生。節目中,12強分為三組表演爭入決賽,Team A分別有Cherry、阿Bui、包包及紅中,並跳唱《Candy Ball》;而Team B則有肥肥茵、LezlieHeyman及容小姐表演《妖女》;至於Team C成員便有呀肥、綺夢、丁丁及凱琪大跳《One Night Only》,綺夢帶著腳傷上陣,但依然落力,就連評判蝦頭亦睇到喊,她表示:「我未試過睇跳舞睇到喊,感受到台上表演者奮不顧身,將自己熱愛嘅嘢同我哋分享,嗰種震撼係太美麗,生命灌注表演入面,我哋需要呢啲作品。」

而評判之一的葦璇亦讚不絕口:「你哋一定係專業,因為你哋本身識跳舞,但嗰種識係要完全投入其中,想我哋接收你哋能量,我哋全部人感受到能量。」至於Rock Sir同樣開口大讚:「非常專業演出,跳出嚟嘅情緒同能量,完全引我入去,好似我哋跳緊舞,眼神力量太好,完全被打動。」而綜合各方面的表現,最後12強止步的「肥美人」有包包、紅中、Lezlie和凱琪,四人均被Foul出局。

Team C成員便有呀肥、綺夢、丁丁及凱琪大跳《One Night Only》。 Team B則有肥肥茵、Lezlie、Heyman及容小姐表演《妖女》。 評判蝦頭表示未試過睇跳舞睇到喊。 包包被淘汰。 紅中被淘汰。 Lezlie 被淘汰。 凱琪被淘汰。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受