Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-16 13:22:42

4歲Lucy 著火紅泳衣被嘲似「金太郎」

分享:

Lucy 穿上火紅泳衣之後,連媽媽也不禁指她似金太郎。

李璨琛的4歲囡囡李元元(Lucy)向來鬼馬,肥嘟嘟的身形更深受網友喜愛。炎炎夏日,Lucy 媽亦為Lucy 準備了一件鮮紅色的泳衣,昨日Lucy 媽在社交網上載多張Lucy 試著泳衣的照片,相中見Lucy 圓轆轆的身形十分可愛,其招牌大肚腩更成焦點;Lucy 媽不忘嘲笑囡囡,更指她十足「金太郎」,她寫道:「買套紅色火辣辣泳衣俾個女諗住做the sexiest baby on the beach,一不小心全方位變左做金太郎」。

貼文吸引逾600人留言,紛紛笑指:「The sexiest 金太郎on the beach都好正吖!」、「其實好有體態美」、「金太元入型入格」、「造型似打摔角」,亦更人覺得Lucy:「唔係好肥姐」,不過Lucy 媽繼續恥笑囡囡:「其實真係唔係好肥,係個肚腩時大時細咋嘛」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受