周國賢、吳浩康主演的《REBOOT》,日前到校園進行拍攝工作,周國賢說:「依家啲學校真係好,因為有冷氣。細個讀書嗰時,每逢夏天小息玩完都全身濕晒,課室得一把吊扇,嗰時已經覺得好幸福,依家就間間課室都有冷氣,就覺得更加幸福。」吳浩康則指,自己小時候就讀村校,與市區學校分別很大:「我以前喺元朗就讀嘅學校,因為都係平頂一層,所以我去到呢種大廈式校舍,無咩親切感。其實,我第一次參加歌唱比賽係中學畢業,之後就參加新秀。」
恭喜你!獲取1分 !

