Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-23 20:26:57

Anson Lo演唱會|盧瀚霆哭了!不忿神徒被蝦 個唱零嘉賓跳唱足2小時 (附完整歌單)

分享:

Anson Lo淚灑舞台。

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)今晚(23)在亞博展開一連4場《ANSON LO “THE STAGE” IN MY SIGHT SOLO CONCERT 2023外界一直傳Anson Lo今次個唱「炒燶飛」,令不少人好奇場內是否會出現大量吉位。

Ad Block

亞博出現粉紅海

教主開騷,對神徒來說當然是一大盛事,神徒提早到亞博的粉絲應援區拍照,以及寫下為教主打氣的字句。雖然今次官方tee是黑色,但仍有大批神徒穿上專屬Anson Lo的粉紅色歌迷會tee到場,並在入場前拍下短片兼大合唱,聲勢浩大。官方開騷時間為晚上8時15分,約晚上8時左右,已有不少人入場,目測有七成滿,而門外仍有不少歌迷排隊進場。

晚上8點30分開場

Anson Lo的父母、家姐及親友入場支持,演唱會於8時30分左右開場,他穿上白色背心配緊身褲出場,展示出麒麟臂和纖腰。他的歌衫背部則是喱士大露背,而褲管兩邊亦有喱士,其肉色的打底褲若隱若現。Anson Lo以《一所懸命》及《Mr. Stranger》炒熱現場氣氛。其後他換上黑色西裝登場,他說︰「呢個舞台係成日都有人歡呼,第二個特別係大嗌盧瀚霆個名,第三個特別係會無間斷嗌『我愛你』。」之後fans們大叫「我愛你」作回應。

Anson Lo以白色喱士歌衫登場。

Anson Lo演唱會圖輯︰

Ad Block

Anson Lo認入行4年有變

Anson Lo續說︰「點解叫The Stage?因為係我想做到最perfect嘅舞台,呢個The Stage係有會有好多個撈撈撈撈撈,呢part係深情撈!我好想同大家分享,入行呢4年幾覺得自己大個咗好多,你哋MESSAGE我話唔同咗,同入行嘅你好唔同,但呢個變係好事,因為自己長大咗,喺呢4年同大家經歷咗好多唔同嘢,我犯過好多錯,有好多嘢會後悔,有好多流言蜚語,有好多唔同新聞都係假啦。」此時在場fans不停大叫以示安慰。

Anson Lo再說︰「呢啲里程都令我學到好多嘢,同長大好多,成為依家嘅我。好似好官腔,其實係我自我保護形式,亦係我由細到大,待人接物係咁。呢4年來都有否定同軟弱時候,但呢首歌陪伴咗我好多個晚上。」之後他坐在移動的樓梯滑出T字台,並唱出許廷鏗的《重新長大》、新歌《浪漫殺死巨蟹座》、《永順街39號》。

與女dancer大跳辣身舞

之後Anson Lo再穿上另一款黑色歌衫出場,唱出張國榮的《偷情》。他與女dancer大跳辣身舞,其後女dancer為他脫去外套,再度展示麒麟臂及背部,全場女fans失控尖叫。Anson Lo回後台之後換上紅色戰衣大唱謝霆鋒的《潛龍勿用》,並與band合作《Numb》。

其後他飲水時,當神徒們聽到他吞水及啜水聲時,不停尖叫。他表示自己一直很想出Band Sound 歌,但一直沒搵到適合,所以在Band歌環節唱《Numb》;接著與神徒玩互動,著大家估劇名,然後唱劇集歌《同居陌生人》。

Ad Block

Anson Lo演唱會圖輯︰

淚灑舞台不忿神徒被蝦

教主換上鮮粉紅西裝再度上台,自彈自唱《Try》。之後他提到一直支持自己的神徒,他表示每次坐車見到有人穿上粉紅色衫時,都會想對方是不是神徒。他多謝大家都無時無刻支持他,然後唱《神隊友》稱神徒永遠是神隊友。

當唱到《神隊友》尾聲時,他哽咽表示要說心底話,之後有工作人員遞上紙巾。他哽咽表示很想跟神徒坦白傾偈,知道大家用了不同方法入場,「又要食啲唔應該食嘅黃牛,同埋俾啲唔好嘅人HOLD住啲飛啦!每次見到你哋俾人蝦都好嬲,又唔知可以做咩保護到你哋,又唔可以喺STORY公開為你哋反擊,因為會引來罵戰,自己只可以每晚準備明天劇本、update social media,關心大家,睇晒你哋留言,呢啲都係對你哋嘅愛。」

他表示深深感受到大家對他的愛,所以送上一首歌,這是一首與神徒連繫的歌曲,便是《不可愛教主》。Anson Lo更因為心情仍很激動,未能唱下去,於是變成全場歌迷大合唱,而他在T字舞台邊行邊抹眼淚,並跟在場粉絲揮手。

Ad Block

Anson Lo哭了︰

零嘉賓兩小時完場

Anson Lo回後台之後,現場粉絲大叫encore,其後他換上see-through黑色歌衫唱出《King Kong》、《EGO》、《Money》,並以《Megahit》作結,他呼籲在場歌迷一齊做出《Megahit》的招牌動作。最後個唱於晚上10時30分完結,沒有任何嘉賓下,跳唱兩小時。

Ad Block

Anson Lo盧瀚霆The Stage in my sight solo concert 2023全整歌單

一所懸命
Mr. Stranger
角落生物
重新長大
永順街39號
浪漫殺死巨蟹座
Megahit Megamix
Nah
Turn Up
Nice & Slow
Burn Out
偷情
潛龍勿用
Numb
同居陌生人
Ignited
Try
神隊友
不可愛教主
King Kong
EGO
Money
Megahit

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受