Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-13 02:26:18

ERROR五周年|193用口餵Dee哥肥仔食爆谷 四子齊心搲show長期目標加人工(有片)

分享:
ERROR慶祝成軍五年,四子一日踩兩場粉絲見面會。(蘇文傑攝)

ERROR慶祝成軍五年,當然要擺ERROR手勢。(蘇文傑攝)

ERROR慶祝5周年生日,昨日(12日)於黃埔室內遊樂場舉行兩場《ERROR五週年樂園之旅》粉絲見面梁業(肥仔)、何啟華(Dee哥)、193(郭嘉駿)和吳保錡(保錡)在「香港食嘢繽紛」環節中,親自為404(ERROR fans)預備美食,包括肥仔秘製熱狗、阿Dee即炒奄列、193甜脆爆谷和保錡秘撈媽咪麵,193更即興用口餵阿Dee和肥仔食爆谷,粉紅泡泡畫面sweet到爆。四子大讚fans非常守秩序,雖然玩足兩場有點倦,像父母陪小朋友放電,但可以跟分享時光,並且互動玩遊戲,仍感相當開心。

193用口餵Dee哥食爆谷。(蘇文傑攝) 193用口餵肥仔食爆谷。(蘇文傑攝) ERROR慶祝成軍五年,四子一日踩兩場粉絲見面會。(蘇文傑攝) ERROR慶祝成軍五年,四子齊齊切蛋糕。 保錡為fans炮製秘撈媽咪麵。(蘇文傑攝) 193為「老婆」在爆谷杯上簽名。(蘇文傑攝) Dee哥即場為fans炒奄列,有板有眼。(蘇文傑攝) 肥仔為fans炮製熱狗。(蘇文傑攝)

選美國 勁過MIRROR

問到何以選在美國冒險樂園舉行粉絲見面,隊長肥仔表示,「因為MIRROR有個樂園,我哋都要有,佢哋個樂園喺香港,我哋喺美國,聽落勁啲,容易跟fans交流互動,近距離。」193兒時經常來冒險樂園遊玩,自爆童年玩波波池的陰影。

爭住掟濟哥 保錡:係愛呀

今次請來麥可暉設計互動遊戲環節,他們表示跟fans玩碰碰車、掟彩虹活動尤為深刻,193表示,「驗證咗代幣的size細過彩虹條,可以中獎,但比較困難。」他們更特地降低難度賣大包,非常寵粉。至於玩得最爽的遊戲,就是「掟濟哥」,四子爭住掟,保錡強調不是報仇,「全部都係愛,出菸泥而不染的愛!」

193連踩兩場粉絲見面會,非常肚餓,狂食爆谷。(蘇文傑攝) 保錡唱住歌與fans玩機動遊戲。(蘇文傑攝) 193與「老婆」合照。(蘇文傑攝) 肥仔與fans合照。(蘇文傑攝) Dee哥餵fans食爆谷,非常寵粉。(蘇文傑攝) Dee哥即炒奄列,功架十足。(蘇文傑攝) 保錡與粉絲玩碰碰車。

分開兩組出show

談到前晚的一集《究竟讀緊乜》,保錡扮演已逝好友,肥仔笑住喊,他解釋,「點解我喊得出?因為真當保錡死咗,我心諗如果吳保錡真係離開,真係會唔捨得!」保錡笑言,「好感動,好驚啲鼻涕飛落我度,當時又冇開冷氣,現場可能50度。」阿Dee亦被肥仔的眼淚鼻涕沾污。

問到來年的目標,保錡率先回應:「加人工!」三位隊友齊聲和應,阿Dee笑言,已是長期目標,193更指5年後都未必達到。他們曾多次公開爭取Live show演出,卻被視為講笑,肥仔認真表示,「其實,我哋真係好有心做show,我哋啲歌都好認真去做,希望大家俾次機會。」阿Dee續說,「我哋唔係冇人搵,只係之前太多工作,現在各自已有多方面發展,好想趁空檔,留多點時間接live show,越多live show,開演唱會的機會大啲。」四子暫時聖誕或除夕倒數均未有工作,193笑言,「我哋4個可能有啲貴,可以分開兩組。」保錡接力,「肥仔和阿Dee可以跳唱,我與193唔使dancer,唱情歌就OK。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受