Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-13 16:06:55

Lolly Talk派台歌《三分甜》 勉勵生活雖苦仍有細味處

分享:
HK ENT HK ENT HK ENT HK ENT HK ENT HK ENT HK ENT

由《造星IV》參賽者包括Ah Yo(郭曉妍)、Elka(鄭芷淇)、Meimei(曾美欣)、Sinnie(吳倩怡)、Tania(陳紀澄)、Yanny(劉綺婷)、阿蛋(黃詠霖)及妹(黃敏蕎)組成的女團Lolly Talk,首支派台歌《三分甜》首播24小時即突破15萬點擊率,對一支初出道的女團來說,成績已算不俗。

HK ENT

近期大熱歌曲《Candy Ball》,Lolly Talk都cover過,而且獲逾30萬人瀏覽。

成員有份諗概念與填詞

不少Lolly Talk樂迷以為《三分甜》是由Sinnie填詞,她受訪時笑說:「呢個都係我搵雷暐樂填詞嘅原因。之前佢曾經為我寫咗《下雨時我會想着你帶給我的天晴》份詞,完全feel到佢嗰顆少女心,合填《8SEC》時都發現原來佢留咗意外嘅彩蛋俾我,所以我覺得佢一定會填得好中。我嗰陣淨係同佢講,我哋想呢首係講我地嘅友誼,同埋我想keep demo入邊三分甜嘅concept;收到歌詞之後我邊唱demo邊喊,其他成員聽完廣東話demo,又係起雞皮又係喊曬。」三分甜的概念,是Lolly Talk希望歌迷面對生活,雖然總是七分苦澀無味,尚有三分甜即得細味。

HK ENT

7月正式出道的Lolly Talk,其實部份成員已經有豐富幕前演出經驗。

校園概念來自學期last day

談到MV概念來自中學last day,Lolly Talk亦重返校園拍攝。兩位成員Ah Yo和妹原本是今年DSE考生,對於這個故事額外深感受,妹說:「其實中學last day給我的感覺一開始也不太強烈,但慢慢發現快要畢業禮了,然後拍新歌MV時更加令我意識到真係最後喇,之後可能想再回味都冇喇。件事好自然令我諗起大家好似真係變成咗我嘅中學同學;同Jaime(張天穎)喺band房唱歌跳舞嘅片段都好似曾相識,因為我喺學校都成日同同學一齊喺活動室打躉休息,好有共鳴。但係呢個MV都令我更加唔捨得我嘅中學回憶。」除左獨立音樂人Jaime之外,MV亦邀請來其他造星、幕前和音樂朋友出演,包括何佩(何佩婷)、Kinki(盧芷韻)、波仔(YouTuber Boris)、MAD(曾嘉兒)、晚安莉莉的阿雞、小伍、水金、政等,可見Lolly Talk人緣與人氣都不錯。

HK ENT

Lolly Talk為《香港電競超級聯賽第二季》主唱的主題曲《8SEC》,因此很多電競迷都是他們的fans。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受