Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-25 14:04:36

MC張天賦宣布年廿九至年初一登紅館舞台 拍人生首次個唱海報向《教父》致敬

分享:
MC張天賦宣布明年1月20日起舉行三場紅館演唱會。

MC張天賦宣布明年1月20日起舉行三場紅館演唱會。

MC張天賦已鐵定2023120日至22日初登紅館,即年廿九至年初一,舉行一連三場《This is MC》演唱會,今日已公開詳情及宣傳海報。作為人生第一張個人演唱會海報,MC直言concept來自父親生前最喜歡的一套電影《教父》,他表示:「教父嘅形象入面成日都會有一隻貓跟住佢,所以今次就引用咗佢呢個concept,請咗隻貓嚟同我一齊影海報,而我形象上面都有少少以教父為reference致敬。」

 

 

 

 

Ad Block
MC拍人生首次個唱海報,特別以亡父最愛電影《教父》作為concept。 MC今次拍個唱海報與貓貓一同拍攝。

今次來參予演出的兩隻貓,是擁有「貴族貓咪」之稱的俄羅斯藍貓(Russian Blue),其中名為虎虎的一歲貓貓,更是曾經參賽得過冠軍的貓咪,而另外一隻半歲的叫叮叮,本來當後備,想不到最後叮叮跑出,因親人性格更平易近人,代替了哥哥虎虎很多出鏡位置。MC本身沒有養貓,所以初見貓貓雖然不是很害怕,但也擔心控制不到貓咪,另外也擔心不知會否引發敏感,並說:「一直都似係貓敏感,所以想養都唔敢養,不過今次又好彩喎,好順利,影咁耐冇鼻敏感或者其他敏感嘅症狀出現。貓貓主人教我點同佢哋相處,所以好快時間內就已經得到想要嗰張相,個過程都幾得意同好玩。」MC對紅館三場演唱會心情興奮,他坦言:「唯一擔心嘅地方係第一次自己搞一個咁大型嘅show,狀態、體力等問題,但係都期待嘅興奮嘅緊張嘅。」目前他已經開始籌備演唱會,MC透露:「希望繼上一次演唱會跳完舞之後,今次都一樣可以跳到舞,帶多啲驚喜俾大家,同埋希望增加自彈自唱玩樂器嘅環節,其他唔講咁多住,入場睇。」只得三場,外間不少反對聲音,覺得太少,MC笑言等公司安排,希望大家都可以買到飛,公司如果場地安排到都希望可以加場。

今次Citibank為大會指定信用卡,申請信用卡就有機會拎到演唱會門票,密切留意相關資訊。演唱會門票將於1220日城市售票網公開發售。《This is MC》票價分為四種$1080$880$680$480,門票1220日公開發售,Citibank成為個唱的指定信用卡,申請信用卡有機會贏得演唱會門票。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受