Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-30 13:41:36

MIRROR演唱會2024|Stanley邱士縉哽咽憶亡母教導 與姜濤互訴「哥弟情」感動又溫馨(有片)

分享:
MIRROR演唱會第12場,彩蛋環節由Stanley負責。

MIRROR演唱會第12場,彩蛋環節由Stanley負責。

MIRROR於亞博舉行的16場《MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024》昨日(29)舉行第12場,由邱士縉(Stanley)負責彩蛋環節,他甫升上台便引來全場起哄除衫,不過彩蛋當然不會重覆演唱會內容,Stanley感觸表示,過去一年不容易,談到亡母教導時一度哽咽,「媽咪教過我,做人一定要一步一步努力咁行,可能呢一刻未必行得好快,但我希望一步一步行得穩,有朝一日追返其他隊友一齊……」

姜濤感激有Stanley鬧醒

接著他分享一首陪大家度過低潮的《蒙著嘴說愛你》,並請來姜濤合唱,「大表姜」合體引來全場歡呼,兩人深情對話,姜濤感激「大表哥」Stanley提點「鬧醒」自己,Stanley則回應,「無論點都好,我都一定會喺你身邊支持你。」兩人緊緊擁抱,場面感動又溫馨。其後,姜濤在社交平台分享「嘟咀」吻大表哥的「蜜照」,又大爆對方綵排唱不到高音的絕密彩蛋片段,寫道,「我是真心的把這個人當我親阿哥,你的我都會聽的,在心中。」Stanley亦上戴同一照片,寫道,「這個人,我會用在心中來形容,永遠都會撐你,但我都會努力咁鬧你,我愛氣兄弟。」

Stanley憶起已故母親的教導時,一度感觸眼紅紅。 Stanley憶起已故母親的教導,要不斷學習,一步一步穩陣地追上其他隊友。 Stanley順應要求,掀起短袖Tee抺汗,露出結實腹肌。 Stanley和姜濤合力擺鐵達尼的經典甫士,場面爆笑。 姜濤甫出場便熊抱Stanley,非常sweet。

憶亡母教導:一步一步努力咁行

昨晚Stanley在彩蛋環節被要求除衫,他口裡雖說不,但仍順應要求,掀起短袖Tee抺汗,展露8塊結實胸肌,引來全場尖叫,他笑言,「你哋都睇晒啦,tag大表波已搵到好多,多咗個朵,多謝Team StanleyAK波波們。」然後言歸正傳開始「講古」,他表示跟監製細榮(莊少榮)討論唱甚麼歌時,細榮曾建議唱重新介紹》,不過他擔心沒太多人識唱,然後問觀眾有沒有看過他主演的劇集《野人老師》,雖然全場都答有,但Stanley認為主題曲留在角色裡,繼而他表示想起一首必要唱的歌,「呢首歌在過去一年,俾咗好多力量我,其實呢首歌亦俾咗好多力量大家,你哋一聽就知。」續說,「剛剛過去一年,有很多不幸的事情,其實我哋12個都會有好多唔同嘅壓力,但係都我唔開心,就會不停去學習,因為唔想俾自己諗好多嘢,媽咪教過我,做人一定要一步一步努力咁行,可能呢一刻未必行得好快,但我希望一步一步行得穩,有朝一日追返其他隊友一齊……」

「大表姜」搞笑互抱

此時,Stanley一度哽咽,拍拍心口,穩定情緒後表示,「我唔可以喊,因為首歌太難唱,太高音,唔可以有淚腺阻住我。」他所說的姜濤主唱的《蒙著嘴說愛你》,接著他正式介紹姜濤出場合唱,笑言因為自己跟另一位好友(Jeremy)合唱,要跟姜濤合唱作為彌補,「其實嗰年佢都好辛苦,希望大家一齊用呢首歌俾返力量佢。」姜濤甫出場即熊抱Stanley,然後Stanley作痛苦狀以雙手攬著姜濤,「到我,應該攬到!」姜濤即伸直雙手,兩人合力做出「鐡達尼You jump I jump」的經典動作,「大表姜」合體令全場歡呼。

Stanley與姜濤「哥弟」 手拖手合唱《蒙著嘴說愛你》。 Stanley與姜濤合唱《蒙著嘴說愛你》,不時「哥弟」深情對望。 姜濤追吻Stanley,Stanley卻一臉嫌棄,場面爆笑。 姜濤追吻Stanley,Stanley卻一臉嫌棄,場面爆笑。 Stanley與姜濤唱畢《蒙著嘴說愛你》後,互相勉勵,場面感人。 姜濤「嘟嘴」吻Stanley的照片,Stanley作嫌棄表情。 Stanley與姜濤在社交平台上載「哥弟」蜜照。

姜濤眼中的Stanley:好勤力好勤力嘅一個人

兩人手拖手合唱,姜濤又追著Stanley獻吻,Stanley連番拒絕,場面搞笑,就像大哥哥拖著弟弟般。唱畢,姜濤認真表示,「好多謝Stanley,由入MIRROR到依家,包括過去經歷的很多事,他在背後默默支持我,其實佢有段日子覺得點解佢成日話我,佢話:我話你好過出邊啲人話你,所以我好明白,希望你以後可以繼續話我,佢教咗我好多嘢,真係好勤力好勤力嘅一個人,好唔簡單,一直等緊一個機會俾自己,仍默默地好有耐性咁付出時間學演戲,所以好相信佢一定可以變成佢自己嘅影帝。」

Stanley眼中的姜濤:內心好強大

Stanley感謝姜濤的打氣,「我哋關係好得意,唔會約出嚟食飯或打波,總之佢需要我嘅時候,我就會喺度,我需要佢嘅時候佢唔知點解就會出現,多謝你,總之我同佢講過一句說話就係,無論點都好,我都一定會喺你身邊支持你,呢句係真心,唔係因為你係姜濤,係因為你嘅內心好強大,令我覺得呢個小朋友係好叻,我哋一齊要開心。」「哥弟」互訴衷情,非常sweet,

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受