Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-25 15:14:52

MIRROR演唱會2024|Tiger邱傲然做彩蛋 召喚「雨天家族」四子合唱《特登》

分享:
Tiger邱傲然是第8場MIRROR演唱會的彩蛋。

Tiger邱傲然是第8場MIRROR演唱會的彩蛋。

MIRROR與亞博舉行的16場《MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024》演唱會,已完成一半場次,昨晚(24)8場的彩蛋主角是Tiger(邱傲然),而彩蛋中的彩蛋則是「雨天家族」成員,包括演細佬「畢生江」的AK𤒹生、演雨天爸爸的王智德(Alton)、演雨天媽媽的楊樂文(Lokman) 和反串演女角Frankate的陳瑞輝(Frankie)),五子合唱兩個版本的AK作品《特登》,召喚鏡仔陪伴粉絲度過疫情的回憶。

Tiger感激《Alright》的作曲人天衡教授彈結他。 Tiger請來AK、Lokman、Alton和Frankie重組「雨天家族」。

揭《Alright》由虎妹伴奏

Tiger在彩蛋環節出場,即表示自己sell唔講嘢,然後逐一感謝家人、愛貓和首支單曲《Alright》的作曲人天衡和小虎隊(Tiger粉絲),「我好想多謝父母。由細到大都唔係一個好叻好聰明嘅人,但在佢哋栽培、支持同陪伴之下,我先有今日有嘅機會。」接著他多愛貓「哈虎」的陪伴 ,「每晚返到屋企見到哈虎喺度喵我,我嘅力量返晒嚟。我要繼續俾心機搵錢買貓糧俾佢食,養到佢肥肥白白。」

其後,他透露原來「虎妹」有份參與《Alright》,「我好想多謝我妹,呢首歌,琴係我妹妹彈,呢件事好有意義,我自己第一首歌可以同阿妹一齊合作,好希望將來可以同佢同台表演啦。」他預告《Alright》將推出幕後花絮,特別多謝作曲人天衡,「我要好好多謝佢,呢一兩年佢教識我彈結他,教識我好多嘢,又同我探討咗好多嚟緊、或我以前一啲問題。好衷心多謝天衡,佢令我更加喜歡結他。」又笑:「同埋天衡好好㗎,佢成日導我買結他㗎。」

當年的雨天家族,Frankie戴假髮扮女生。

當年的雨天家族,Frankie戴假髮扮女生,但原片暫仍在Alton手中。

回憶殺重提「自力更生」系列

接著,工作人員遞上結他給Tiger,他笑言暫時只有一首單曲,請來「雨天家族」的成員一起表演,笑問,「邊個係爸爸邊個係媽媽?」大家雖說已不記得,AK就取笑Frankie忘記戴假髮皮,Tiger補充說:「嗰陣冇budget呀,所以要搵皮皮扮女仔。」AK憶述說:「嗰陣拍呢條片(《特LA登》)都幾開心,啱啱出道,又撞正疫情,大家嘅工作量下降。為增加曝光率,咁大家就話,我哋拍啲片好唔好呀?開頭真係好raw,有啲片係用電話拍。」Lokman笑指當時的創作魂發作,Tiger續說,「我記得嗰個系列叫做自力更生系列。」Alton問大家有否看過此片Lokman呼籲大家找回來看,但其實原片暫時由Alton保管,未有再公開。

「雨天家族」在演唱會上合唱《特登》,AK表現肉緊。 Lokman扮搖沙槌。 AK和Frankie非常肉緊。 AK和Frankie非常肉緊。 「雨天家族」演唱完畢後,AK笑到灣低腰。

重演雨天家族版《特登》

表演方面,眾人笑言要表演打機,但始終是演唱會,當然是唱歌,AK大賣關子:「呢首歌都幾耳熟能詳㗎,我覺得。」Tiger問各人崗位,Alton表示要睇feelLokman半說笑指要做樂手(扮玩沙槌),「智者輝」Frankie搞笑地表示,「其實冇咗個假髮,我都諗唔到做乜。」最後,眾人在Tiger結他伴奏下,合唱《特登》acoustic版,唱至一半時,AK表示有點「齋」,建議表演雨天族版《特登》,全場歡呼和應,他笑指一切後果由觀眾負責,Tiger指揮說,「嚟喇喎,坐穩喎!」結果acoustic版滿滿自信的豪情版。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受