Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-09 11:59:10

Twins演唱會2024|紅館騷宣布再加4場 開足12場破出道以來紀錄

分享:
Twins演唱會|紅館騷宣布再加4場 開足12場破出道以來紀錄

Twins踏入22周年再開紅館演唱會,今日宣布再加開2月1至4日共4場。

Twins踏入22周年再開紅館演唱會,氣勢凌厲大紫大紅一時無兩,早前優先訂購爆滿後即宣布由6場加至8場,公開發售瘋搶半個鐘宣告爆滿,今日又再宣布加開2月1至4日共4場!12月15日城市售票網公開發售。

相隔9年再次踏足紅館,一開就開12場,阿Sa(蔡卓妍)、阿嬌(鍾欣潼)今次破了Twins自己的紀錄,當然開心,阿Sa笑謂:「其實真係救到我燃眉之急,我真係好唔夠飛,之前我仲用自己啲飛行里數去換番自己演唱會啲飛,換完都係唔夠,幫唔晒朋友訂,依家再加,咁即係有救啦,哈哈....唔使啲朋友唔開心,話我辦事不力。歌迷都不停留言俾我,話搶唔到飛想喊,所以我哋今次特別為佢哋搞緊一場加場係歌迷會專場,咁希望大家都可以真係一齊入到嚟,同我哋一齊共渡到22周年,呢個咁值得紀念日子。」 阿嬌就坦言:「聽到再加場,有愕然,又有驚喜,又覺得係一個突破。做咁多場 ,係自己體能上都有少少擔心㗎,但會盡全力去做!已經開始戒緊肉,剩係食菜呀,海鮮咁,因為只食齋又怕唔夠營養,記緊歌詞排緊舞啦。」 問到阿Sa今次破晒Twins紀錄,她表示:「唔好講咩紀錄啦,我剩係會諗,趁行得走得,做到咪做多幾場囉,再老啲唔知自己頂唔頂到啦嘛,做到就做囉。哈哈哈....我就兩個月前已經開始管理自己啦,已經食緊健康餐,同埋練體能,依家瘦咗好多呀,咁唔可以剩係瘦,因為都要體力,所以不停有做運動增加肌肉囉。本來唱8場,我同阿嬌話,不如一氣呵成啦,唔使停唱晒佢,免得好似蝕咗道氣咁嘛,但係依家12場,中間就會有休息日啦,都要休一休再做,應該狀態會好啲。 」

此外,最近又有不法之徒,於社交網站上開post ,指Twins演唱會招聘保安、檢票員等等職位,演唱會總監馮貽柏表示,從來沒有進行過任何這些職位的招聘,勸喻歌迷千萬不要受騙,把自己的私人資料或電話等給予這些網站,小心保障個人利益。

Twins相隔9年再次踏足紅館,一開就開12場。

Twins相隔9年再次踏足紅館,一開就開12場。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受