Ad Block Ad Block
本地
2023-03-10 11:29:34

網上熱話|小二女生地鐵車廂崩潰狂呻 向母哭喊:我夠皮㗎啦!唔好玩我得唔得啫?(有片)

分享:

小二生返學崩潰狂呻。(YouTube頻道「香港新聞突發時事合集」截圖)

香港學生壓力大,人人皆知。近日,網上就瘋傳一段由YouTube頻道「香港新聞突發時事合集」所發布,有關小二女學生在港鐵車廂內,向母親哭訴長約5分鐘的影片。

女童:日日喺度返學好辛苦

片段甫開首,即聽到有女童哭喊:「好辛苦,好唔舒服㗎啦,我仲要日日喺度返學,好辛苦!我真係好辛苦㗎,妳知唔知啊?妳都唔畀空間我㗎!」、「我好辛苦先可以升到二年級㗎,我唔係好似妳咁樣㗎。妳依家乜嘢都唔畀我睇啦,妳依家好唔鍾意我,妳可唔可以叫我即刻走囉!」、「好難頂呀,你知唔知呀,你成日都唔明我」。

母親之後回應:「過兩日妳走㗎啦」,女童隨即反駁指:「我唔想過兩日,我想即刻走呀,我唔想等啦!我想走好耐㗎啦!你浪費咗我啲時間啦。」母親問女童:「咁妳做咗啲咩嘢幫我?」女童即崩潰表示:「妳唔好問,妳知唔知妳浪費咗我好多時間,仲話我唔啱。咁妳想唔想要我啫?你唔想要我嘅,我即刻走囉,好唔好?好難頂呀妳知唔知?妳成日都唔明我哋嘅,無人鍾意我呀而家,我好慘㗎!」

本港學生上課壓力大。(資料圖片)

女童:我夠皮㗎啦 唔好玩我得唔得啫?

母親追問:「邊個唔鍾意妳呀?」女童指出:「同學唔鍾意我,我而家好唔開心,好難頂呀!好辛苦㗎!無人同我玩呀,我而家好慘呀。我連同學都無一個啊,妳成日都話人哋,你哋啲大人都無得改嘅」。女童更聲言「我依家好辛苦,我都唔知忍得幾耐,我忍咗好耐啦!唔好阻我啲時間呀,我已經夠皮㗎啦,唔好玩我得唔得啫?頂唔順喇,生存呢個世界上㗎」。

Ad Block

直至拍攝者在調景嶺站下車,女童仍在訴苦,未知後續如何發展。5分鐘訴苦影片相關片段並未有提及拍攝時間,但已引起網民極大關注。有網民直言「聽得出小朋友心理壓力好大」、「好慘,媽媽都幫唔到佢咁」、「香港教育制度真係好有問題。」亦有網民認為要找專業人士替女童進行情緒輔導,「唔可以忽視小朋友情緒反應」、「唔好再迫小朋友啦,多啲同佢哋傾計。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受