Ad Block Ad Block
本地
2022-09-22 11:30:24

西環2女MMA續集|出軌男現身街頭「一拖二」小三死纏 大婆:佢要離開情慾呀

分享:

西環2女MMA昨晚疑上演續集,出軌男現身街頭「一拖二」。(Facebook群組「西環變幻時」影片截圖)

西環兩名女子日前疑因感情問題爭執,在街頭上演一場MMA,打至難分難解。其中疑似是大婆的中年婦,情緒激動邊施展「鉸剪腳」夾住小三,不停大叫被「搶老公」。事隔數天,昨晚(21)8時許,有網民在Facebook群組「西環變幻時」再上載新片段,疑是事件的「續集」。

街頭「一拖二」拉扯

在長近3分鐘的影片可見,穿白色短袖衫的出軌中年漢在街頭現身,於鐵欄前「一拖二」,右手拖着藍衫大婆,左手則被橙衫小三扯實,開首時見中年漢與橙衫小三疑在對話,惟隔着口罩加上聲音太小,無法知悉內容。

之後,「一拖二」情況持續,3人沉默片刻,中年漢叫橙衫女先回去不果,藍衫大婆終開口斥責小三:「妳唔好再煩住我哋兩公婆啦!」此時,中年漢亦對橙衫女溫言指:「唔好拉拉扯扯啦……返去休息」,惟橙衫女撒嬌不願離去。這時大婆扯火反問中年漢:「點啊,對腳喺你度啊,行啦!」同時強行拉開橙衫女抓着中年漢的手,「佢真係走架啦,佢要走架啦!行啦!」。

小三撒嬌:你唔好走   大婆:佢要離開啲情慾呀!

藍衫大婆拉着中年漢離開時,橙衫女繼續尾隨跟上,不斷撒嬌指「唔好走,你唔好走」,之後再次拉着中年漢的手拖到一邊。中年漢無奈回應:「返去休息啦,如果唔係點啫?」。橙衫女扮作楚楚可憐回應指:「咁我都唔知點。」中年漢即稱,「妳唔知點?返去休息啦……咁你要講嘅都講咗啦。」

Ad Block

此時,藍衫大婆再拉走中年漢,並霸氣宣示主權,「你哋關係完咗架啦,佢要離開啲情慾呀!」而該中年漢亦附和謂:「係呀。」惟橙衫女囂張「挑機」反問大婆:「妳又知?」同時繼續死纏爛打跟隨,並扭動身體撒嬌,重複叫中年漢「唔好走,唔好走」。鏡頭外則有人在責罵橙衫女的行為。

網民揭出軌男為西環米芝蓮潮州菜館老闆

大婆激戰小三外傳影片在此時結束,掌鏡人未有拍下之後發展。有網民認得該中年漢為西環一間潮州菜館老闆,並曾入選米芝蓮必比登推薦。有網民更指,「一定係貪條佬靚仔,唔通係睇住佢啲錢咩」、「三個夾埋都成200歲,大家都唔怕醜嘅」、「喺街度拉拉扯扯,你唔尷尬,尷尬嘅就係人哋」、「內地小三真係勁,仲可以喺條街姣條佬」。

Ad Block

西環2女街頭MMA續集(多圖)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受