Ad Block Ad Block
世界盃
2022-11-23 09:00:57

世界盃2022︱十大足球金句 「波係圓嘅」到「有波有天氣」

分享:
歷年世界盃有不少耳熟能詳的金句。

歷年世界盃有不少耳熟能詳的金句。

「入咗!應該入咗!」

潘源良 2010世界盃英格蘭對德國時,林柏特遠射中楣底彈入白界,但當時沒有VAR,旁證、球證睇漏,令潘源良以200分貝,Heavy Metal式狂呼「2比2!入咗!應該入咗!」,激情滿分。

即睇世界盃2022專頁 關注賽程免費直播最新戰情

「俾啲時間阿叔食少少嘢」

林尚義(阿叔)與郭家明到法國現場評述8強法國鬥意大利,半場時鏡頭播出法國席上畫面,怎料阿叔煙癮難耐,拿出一支煙擔在口中,但卻發現時機不對,未能「燃點香煙喝淡酒,所有不快都溜走」。最後廠景主持李克勤以一句「家明,我哋俾啲時間阿叔食少少嘢」,成為永恆經典。

「有波有天氣」

2010世界盃節目中,張國強指前天氣主持黃婉曼「黃婉曼有波、有天氣、有分析」,力讚Icy充滿智慧,更笑言「有少少鍾意咗佢」。

完整NowTV/ViuTV免費直播賽程時間 32隊分組賽詳情

劉舜文神一般的講波佬

有線歌神劉舜文捧著結他自彈自唱,當中以Queen名曲We will rock you改篇而成的只得一個施丹,「施丹 好嘢 施丹」在Youtube怒轟3萬views,絕不簡單。

Ad Block

「神奇、頂級、超卓」

黃興桂(桂神)一氣呵成,令「四十多碼」、「有今生冇來世」、「神奇、頂級、超卓」成為世界波萬能Key:

「嘩!四十多碼,右腳腳面拉弓,世界波,破網!龍門呀,唔可以講話鞭長莫及啦,根本呀,睇都冇得睇呀射得咁靚!..............有今生!冇來世啊呢球波!...wow!!神奇!頂級!超卓!」

Ad Block

「十二碼一係入一係唔入」

黃興桂(桂神)最為人熟悉的金句是「十二碼一係入一係唔入」,表面上是指套套邏輯級廢話,鬼唔知咩?但多年前聚會時,桂神解釋指「十二碼唔一定入,不要開心得太早」,指未入十二碼前不要拍定手先。

Ad Block
巴治奧在1994世界盃決賽射失12碼,黯然神情成為經典。

巴治奧在1994世界盃決賽射失12碼,黯然神情成為經典。

Keyman勵志抗逆

馬啓仁(Keyman)在2014世界盃4強,巴西主場以1︰7慘敗於德國腳下後,以「逆境波令人成熟」勉勵一片愁雲慘霧的巴西。香港人可有共鳴?

阿叻眼淚在心裏流

荷蘭在世界盃出局後,陳百祥「阿叻」只能苦笑。鍾志光「吓叻哥咁樣樣,唔係呀嘛」,更勞煩旁邊的Keyman及潘文迪安慰叻哥

Ad Block

懷念伍晃榮「波係圓嘅」

前無綫新聞體育主播伍晃榮,妙語連珠,當中「波係圓嘅」深入民心,無睇開波都一定聽過,意思是一日未完場,賽果都有機會扭轉。事實上,呢句源自西德教練Sepp Herberger「Der Ball ist rund und das Spiel dauert 90 Minuten」,波係圓嘅,足球比賽是90分鐘的,而Herberger在1954年帶領西德決賽8分鐘已落後兩球,卻奇蹟地連入3球反勝大熱匈牙利。

成龍「衝出嚟」

成龍估計「巴塞隆拿或AC米蘭」為2010世界盃冠軍,但兩支都是球會,不會參加國際足協舉辦的國際賽,自然不會在世界盃亮相,因此成龍完美演繹「衝出嚟」。

即睇世界盃2022專頁 關注賽程免費直播最新戰情

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受