Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-28 22:22:07

余香凝到韓國開工 被同機旅客拿錯行李搞到心慌慌

分享:
余香凝最近到韓國,趁有時間到不同地方打卡。

余香凝最近到韓國,趁有時間到不同地方打卡。

余香凝(Jennifer)近日以電影《心裡美》主演的身份,出席首爾舉行的《光影浪潮 香港電影新動力》活動,期間更與韓國觀眾近距離交流,讓當地人更了解香港的電影文化。Jennifer表示︰「好開心可以帶《心裡美》呢部電影去俾首爾嘅觀眾認識,現場反應好好,其中長達1小時嘅問答環節,除咗呢部電影外,仲講到香港唔同電影文化,同埋我本人嘅事。大家都對香港電影好有興趣,好開心韓國嘅觀眾好關心香港電影同埋好鍾意香港電影。」

Ad Block
余香凝出席首爾舉行的《光影浪潮 香港電影新動力》活動。

余香凝出席首爾舉行的《光影浪潮 香港電影新動力》活動。

因疫情近兩年多沒有離開香港,今次的韓國之旅Jennifer到埗後即發生小插曲,裝有出席活動靚衫的行李喼竟在機場「失蹤」,因與其他旅客「撞喼」而被拿錯,Jennifer笑言以前從來都冇發生過,直言當時「唔知點算」,她笑說︰「有一個同我一樣嘅喼喺行李帶度轉咗好多次都冇俾人拎,我哋就諗呢個喼嘅主人應該攞錯咗我個喼,仲要當時係凌晨機,我做嘢用嘅衫喺曬入邊,唔知點算啦,好彩機場職員好幫到手,佢哋好快手就搵到嗰個人,係佢踏出機場之前就幫我哋截咗佢。」

余香凝今次韓國大飽口腹。

余香凝今次韓國大飽口腹。

除了工作,Jennifer亦抽空到不同地方打卡影靚相及食韓燒,提到去壁畫村打卡,她笑言如置身於韓劇中,她坦言想進軍韓國市場,她說︰「當然想啦,不過要進修一下韓文,以前都有學過少少好基本嘅韓文,雖然唔多,但係老師都有讚發音都好準。雖然湊女唔知幾時先得閒,咁希望有時間都可以再進修下唔同嘅語言,可以去到唔同地方拍戲,咁就最開心啦。」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受