Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-01 00:17:44

保錡@ERROR新歌MV與雪瑤未Kiss已緊張 自嘲最叻咀男人螢幕初吻已獻阿Dee

分享:

ERROR成員吳保錡(Poki)今年單飛推出猥瑣獲好評,奪得Chill Club推介榜的冠軍及成為叱咤亞軍歌,當然要乘勝追擊,以相同班底打造第二首單曲羅曼蒂克衰亡史。保錡在新歌MV繼續做兵,找來YouTuber 雪瑤擔任女主角,兩人拍親密戲時,保錡頓變怕醜仔,更想起螢幕初吻早已獻給隊友何啟華(阿Dee),不禁自嘲最叻咀男人。

新歌《羅曼蒂克衰亡史》MV中的親熱畫面,都是精神病患者的幻想。 保錡親自邀請YouTuber 雪瑤擔任《羅曼蒂克衰亡史》MV女主角。 保錡強調沒有自肥,與MV女主角只是扮kiss。

扮精神病患者FF親密愛情

羅曼蒂克衰亡史繼續由舒文監製、黃偉文(Wyman)填詞,保錡表示,聽了很多demo,他與花姐才選用了Larry Wong作曲的旋律,非常感恩Wyman肯再次填詞。保錡在新歌MV不只是做兵,同時也是一位精神病患者,不停FF與心中女神的親密愛情,女主角在現實始終從未出現,「其實MV都係講緊做一隻兵,你可能會無私奉獻俾你鍾意嘅人,但佢身邊已經有一個佢鍾意嘅人,你永遠只能做佢後備。好多嘢都係我哋呢啲兵自己幻想出嚟,好美好,但都只係虛構。」

 

保錡與MV女主角只是扮kiss,但已緊張到頓變怕醜仔。 保錡在新歌《羅曼蒂克衰亡史》MV中渲精神病患者。 保錡在新歌《羅曼蒂克衰亡史》MV中幻想與女主角親熱。

拍親密戲變怕醜仔

女主角方面,今次保錡親自找來YouTuber 雪瑤參演,他否認繼猥瑣找女神Heidi(李靜儀)後再次自肥,他解釋:「今次想搵新啲嘅面口,睇下會唔會做到新嘅感覺,想俾人睇到不論MV或唱功都有全新感覺。喺熊仔頭個show見到雪瑤嘅表現、佢嘅樣,我覺得佢適合個MV,就邀請佢返嚟。」講到明做兵,MV當然不乏親密鏡頭,其中一幕更是幻想與所愛的人嘴咀,從未與異性拍親熱戲的保錡頓變怕醜仔,表現尷尬,他回想:「未試過演呢啲戲,今次係冇kiss到,只係扮kiss,不過咁近都有少少緊張。過去我只奉獻過俾阿Dee,我最叻同男人Kiss!同異性係未試過,所以喺鏡頭前咁多人喺度,有少少驚同拘謹。」

拍攝MV當日,除了女主角,ERROR隊長肥仔(梁業)特地來探班,更二話不說幫忙做幕後,在保錡拍雨景戲時幫忙噴水壺,肥仔趁機狂噴,玩得非常開心,似玩多過幫忙呢!不過兩兄弟自然冇計啦!

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受