Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-23 17:10:34

十八年後2.0|與譚俊彥咬唇戲被刪 陳山聰演易服男一度抽離唔到

分享:

易服的陳山聰與譚俊彥咬唇的戲因尺度問題刪走。

《十八年後的終極告白2.0》劇情愈來愈緊張,昨晚播出的一集更有陳山聰以女人造型登場,原來他的角色有易服癖。山聰在IG上載了一張與譚俊彥咬唇的照片,但這幕沒有播出來,這亦解釋到為何譚俊彥的角色被山聰迷暈前不停摸著咀唇。他稱拍攝時真的咬落對方的咀唇,由於畫面太過震憾,太具爭議性,認為現在刪走未嘗是壞事,免得嚇壞觀眾。

山聰的演出可謂搶盡風頭,「易服」後的金髮女郎Look 相當吸睛,無論是外形、神情均十分妖艷,舉手投足滲出陣陣女人味。山聰事後受訪坦言今次演易服癖很大突破,並謂收到劇本時感到愕然,他說:「我第一樣嘢唔係抗拒,而係同監製傾點樣做靚個角色,因為如果醜化咗,觀眾就會好抗拒,所以今次專登搵咗化妝師去設計呢個女性妝。」

以接觸女人40年經驗去演

提到在《金宵大廈2》有全裸戲,現在又要扮女人,山聰坦言完全沒有掙扎:「作為一個演員首先要接受個角色,如果你都唔接受,觀眾又點會接受呢?只會諗點樣去發揮個角色,呈現最好嘅畀觀眾。」山聰又謂今次全靠人生經驗揣摩「易服」角色:「演員係好奇怪,一化咗女妝就好似上咗身咁,冇刻意模仿任何人,係以我呢40 幾年同女人接觸嘅經驗去演,女人嘅媚態已經入晒腦,我只不過係以第三身去表達。」

拍至情況低落

山聰續指Jason一角難度很大,因有多重人格:「心理上喺嗰段時間抽離唔到,當時心裏面好混亂,角色嘅陰暗面其實好大,拍攝時長期處於極低落嘅情緒,但就係要有呢個情緒先可以跳出框框,冇底線咁去演好呢個角色!」山聰又謂是次在外型上亦下了不少工夫:「因為要着女裝,唔想太大隻,所以都有節食,同埋着咗兩對絲襪遮腳毛。」山聰又謂角色造型相當保密,除了部分演員及工作人員外,就只有太太事前見過他的女裝造型,並讚他「幾靚女」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受