Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-23 23:14:28

周家怡繼續做司機 寸李靖筠冇棍波牌

分享:
周家怡、李靖筠主持的《恨駕女團》來到第六集,借來HONDA S2000。

周家怡、李靖筠主持的《恨駕女團》來到第六集,借來HONDA S2000。

由周家怡、李靖筠(Gladys)主理的網上節目《恨駕女團》來到第六集,繼上集「林寶堅尼初體驗」後,今集借來Gladys的Dream Car HONDA S2000,難怪節目一開始便聽到她大叫:「我賣(咗副)身家俾佢(車主)呀!」


由於今集借來的車款是棍波車,所以雖然是Gladys的Dream Car,但這次仍是由擁有「棍波牌」的家怡負責駕駛,令坐在副駕位置的Gladys得個「恨」字,家怡對車更是有讚冇彈:「呢架車成個condition真係一流!呢堂軚嘅感覺我係好feel到路面感,扭動嘅感覺係好神奇,真係好正呀大佬!呢架車聽就聽咗好耐,真係一個傳奇!」

Ad Block
Gladys又做乘客。

Gladys又做乘客。

Gladys透露自己喜歡這個車款的原因,「我唔鍾意同期嘅跑車,係因為我覺得S2000個外形係最vintage、最classy。」家怡隨即突破盲腸,指着Gladys笑說:「呢個係睇樣嘅。」Gladys直認不諱,「我完全係睇樣㗎,我勁鍾意佢嘅外觀囉。」

見家怡揸得十分享受,Gladys不禁大叫:「呀!好想考棍波呀!好忟呀,集集都係你揸……」家怡乘機「幸災樂禍」,「尤其是你咁鍾意呢架車,你冇得揸真係好嘥呀。」家怡繼續分享,「你講玩佢(車款)又好好玩,又覺得係舒適……學棍波車就得㗎啦,哈哈,佢已經填緊form啦。最慘係咩?你最鍾意嘅車你冇得揸吖嘛。」十分搞笑。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受