Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-22 12:33:36

大停電|陳卓賢Ian發帖慰問 On仔@C AllStar擔心安老院長者

分享:
On仔@CAllStar上載短片報告「停電無網絡的一小時」的狀況。 Ian在IG限時動態留言:「Please Stay Safe」慰問受影響居民。

元朗朗屏昨晚(21日)疑因一條電纜橋起火,引發元朗、天水圍多區於7時許出現大規模停,不少鏡粉靠應援燈牌照亮全屋,MIRROR成員陳卓賢 (Ian)在IG限時動態留言:「Please Stay Safe」慰問受影響居民,而居於區內的C AllStar成員陳健安(On仔)一度受影響,他最膽心靠電子儀器保命的長者

大停電期間,On仔剛跑完步準備回家。 On仔拍下街道情況,呼籲各位小心。

冇電似世界大亂

On仔昨晚在社交平台上載短片報告「停電無網絡的一小時」的狀況,並寫著「願各位平安。」原來停電時他剛跑完步回家,「無晒電連想打999都打唔到。返到屋企點著晒啲蠟燭,同埋充電月亮燈及露營燈。無晒燈啲星星好光,但好危險,因為連紅綠燈都無晒交通亂七八糟。經過安老院又好擔心,因為有啲老人家要靠電子儀器保命。冇電,好似世界大亂,以為打仗。」

On仔跑完步要沖凍水涼,無法吹頭。 On仔無法吹頭,嘗試用手提風扇吹頭。

冇水飲冇得吹頭

而最直接影響On仔是跑完步要沖凍水涼,無法吹頭,連飲水都成問題:「屋企只用電子水機,冇電開唔到機飲水。仲有盒奶,雪櫃冇電,要快啲飲晒啲奶,否則會變。」正當他考慮是否需要回媽媽家借宿,家中電力已恢復。不過昨晚天水圍仍有約2萬戶仍受影響。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受