Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-26 19:28:48

孫慧雪新請工人戀愛大過天 詳列姐姐攞命N宗罪

分享:

孫慧雪家中的工人姐姐來了兩星期,最後受不了其行為而辭退對方。

孫慧雪昨日在網上出po求救,表示請來的工人姐姐放假玩至凌晨2點半多仍未回家,問網民可以怎樣辦,到最後她在網上透露對方喝至酩酊大醉直到清晨6點幾才回家。阿雪於中午12時出po,表示自己洗完碗、餵完小朋友吃東西,在11點才叫醒姐姐,對方表示「我唔舒服咪唔返嚟囉!」於是決定炒掉對方。

首日失聯唔洗衫

阿雪其後寫下這位新來姐姐自報到以來發生的事,不少網民大讚「經典」,就連吳若希亦建議她向入境處匯報事件,將她列入黑名單。她表示姐姐初來報到當天失去聯絡,對方事後表示因為有前僱主和她舉行farewell派對而失蹤。姐姐上班之後,阿雪發現家中的洗衣籃滿瀉,問對方是否不會用洗衣機的時候,對方跟她說︰「我識呀,已經幫自己洗咗幾機衫。」然後她才發現家中掛的衣物全屬姐姐。

提早收工放假玩至夜晚11點

這位姐姐向阿雪要求每晚要有自己的「me time」做運動,她說︰「唔緊要,但係佢晚晚一早就自己收工,唔會再幫手,然後攞瑜伽蓆,換晒full set運動衫,做瑜珈!跟住又係洗自己啲做完運動嘅full set運動衫唔係我哋啲衫⋯⋯」她又提到姐姐在面試時,表示自己很內向,只會躲在家中,除非有緊要事才外出,下午兩、三點便回家,沒想到對方在首個放假日玩至晚上11時,最後對方更表示「我鍾意匿喺男朋友屋企,可能我幫慣外國人做嘢囉,同你地style唔同。」

阿雪發現工人一直沒有洗他們家人的衣服。

首日上班推落街

及後,這位姐姐表明自己「做唔晒啲嘢」,著阿雪請多個姐姐的時候,會跟對方協調如何做她家中的家務。阿雪謂︰「其實我屋企只得我、老公同小朋友,小朋友已經盡量自己湊,接送都係我同老公,有家教老師喺度嘅時候,佢都唔幫我哋執床,自己去咗me time。」但數到最誇張的是「第一日入屋,佢用神力推咗我屋企隻窗落街!!!!真係非常好彩係,無傷到人!!!之後佢同我講,隻窗係自己跌咗落街!(註:隻窗喺工人房)利申:我哋屋企係新裝修,仲要有驗窗,可能係之前啲姐姐整鬆咗,都唔可以完全怪晒佢嘅!不過係我人生入邊一件好難忘嘅事!

中介勸喻無效

阿雪表示這位姐姐來到只有2星期,中介公司也有嘗試幫他們勸喻對方,她坦言「最慘係請姐姐冇試用期,一俾咗中介費,唔啱都冇得返轉頭。」有網民著她不要心軟,並提醒她小心工人姐姐有天跟她說大肚,令她不能辭退對方,阿雪答說︰「經歷令我學識唔會再心軟。」並坦言因為太心急請姐姐而出事。

阿雪表示自己心急請姐姐而出事。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受