Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-24 15:30:16

尋人記2|方東昇被網民封「金句王」 大讚主持功力:真係一道清泉

分享:

《尋人記 II》截圖

TVB資訊節目《尋人記》去年播出已贏盡口碑,主持方東昇、黃曉瑩、李曉欣及黃靖婷尋找八九十年代昔日新聞被訪者或故事人物,透過節目渗透出濃厚人情味,亦成功引起熱話,於是添食推出第二季,由原班人馬擔任主持並於日前(19日)播出首集。

網民想睇高登紅人阿源

《尋人記II》逢星期四及五晚上10點半播出,共有10集,如第一季概念一樣,抱住唔放棄嘅心態繼續透過搜尋新聞部資料庫、舊報紙、逐家逐戶公屋拜訪及訪問舊街坊等最原始方式尋人,包括「元祖級投訴王」安仔、40年代已貴為「尋人先鋒」的非典型婆婆、獨力撐起頭家的單親爸爸、寒夜瑟縮街頭吃杯麵的男孩等等。雖然唔少人都希望《尋人記II》可以搵嚟「我覺得自己是零」嘅阿源大講金句,但講到金句又點夠方東昇嚟?

唔少網民都喺討論區覺得方東昇過往啲金句好正,包括:「訓醒起到身就係過一日,起唔到就係過一世」、「睇唔穿係魔術,睇唔明係藝術」、「未必人人可以做明星,但只要努力,就有機會做精英」等等,仲話佩服方東昇嘅頭腦,留言:「佢真係金句王,講既嘢有意思發人深省」、「佢有啲鬼才」、「佢啲金句有人生哲理,又押韻,要讚」、「咁好諗頭係天生嘅,冇得學」等等。

網民亦大讚方東昇主持功力,就以「元祖級投訴王」安仔一集為例,網民表示方東昇以輕鬆手法講返安仔嘅故事,又保持中立態度夠晒專業:「依家大多數傳媒嘅報導都有嚴重嘅立場偏頗,方東昇真係一道清泉」、「方生應該是電視新聞史上至今最叻的新聞從業員」、「好勁!佢係令我開電視嘅原因」、「方東昇俾我感覺係成熟穩重,有智慧又正氣」等等。

《尋人記 II》截圖

《尋人記 II》截圖

《尋人記 II》截圖

原文刊登於Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受