Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-14 16:18:23

張敬軒唔想張竹君叫自己個名 Stanley拖女友捧場

分享:
張敬軒望不再於張竹君口中聽到自己的名字

軒仔坦言不想再於張竹君醫生口中聽到他的名字。

張敬軒「THE NEXT20演唱會」的補場已進入第4場,軒仔於演唱會上跟觀眾交流,坦言不想再於張竹君醫生口中聽到他的名字。今次補場,軒仔亦有跟公司表達意見,他表示:「不如我哋搵過個時間再開啦,我真係唔想再喺張醫生個口到聽到『張敬軒』呢三個字。我哋同事係咪可以送張飛俾張醫生睇?佢呢三年都好辛苦。我又好擔心明明大家好開心睇演唱會,但大家有人生安全憂慮。一月份暫停個騷後,我好多晚都好難瞓得著。公司同我講,退飛觀眾唔夠3%,我喺呢度真係要多謝大家。」

至於嘉賓方便,第二晚及第三晚就請來吳林峰及洪嘉豪,而第四晚更請樂隊Dear Jane。軒仔表示很喜歡吳林峰的聲音,兩人認識由網友開始,及後邀請吳林峰為他寫上五首高質作品給他,更預告很快大家便會聽到兩人合作的作品面世。而吳林峰則表示,當他收到軒仔邀請他任演唱會嘉賓時,心想:「會唔會係搞錯?係咪想搵林峯咋?」引得觀眾哈哈大笑,接著他又說,從前參加歌唱比賽,別人告訴他,唱張敬軒歌一定可以入決賽,更說可以溝到女。

 

洪嘉豪是軒仔前經理人的兒子。 吳林峰收到軒仔邀請任嘉賓時,以為是想搵林峯。

洪嘉豪Dear Jane嘉賓

 

Ad Block

第三場嘉賓洪嘉豪上台便向軒仔這位哥哥道謝,表白沒有張敬軒就不會有洪嘉豪,場面感人。洪嘉豪是軒仔前經理人的兒子,從小便跟著媽媽及軒仔開工,「我讀大學嗰陣,同媽咪講想試吓作曲做音樂,我就突然收到軒仔哥哥電話,叫我喺尖沙咀某某琴行等,然後佢就買曬所有製作音樂嘅器材俾我,琴啦、電腦啦好多好多,直到今日大家聽到由洪嘉豪作曲嘅音樂,都係用佢送俾我嘅器材做出嚟,流住張敬軒DNA,冇張敬軒就冇洪嘉豪今日音樂上嘅道路。」軒仔更即場將跟隨自己多年的紅色咪送給洪嘉豪,他表示:「有一年你跟我去澳門演唱會,我想落台聽下觀眾席啲聲,叫你幫我代唱時,你就係用呢支咪,而家我將呢支跟咗我十年嘅咪送俾你,希望你有一日拎住呢支咪上紅館!」洪嘉豪當場被感動得差點落淚。

Ad Block

第四晚嘉賓Dear Jane就表示,認識軒仔十幾年:「之前有一個好靚嘅錄音室喺廣州,免費借俾我哋用幾日,準備埋食宿,三餐包曬!最特別係知我哋錄完音好肚餓,連宵夜都準備埋,五,六年前,我已經教佢哋隔離,真係好細心,好多謝你。」隨後,Dear Jane四人齊向軒仔做心心手勢,軒仔開心大笑:「我好少俾四個佬咁樣,好驚嚇,多謝曬,Love You too!」此外,連日來也有不少圈中好友到場支持,昨晚Mirror成員邱士縉(Stanley)與女友Alina都有拍拖捧場,Alina亦在IG限時動態狂出Po,兩人獲安排坐在握手位,當軒仔走近時,Alina邊自拍邊飛吻,相當興奮。

Ad Block
Dear Jane四人齊向軒仔做心心手勢。

Dear Jane四人齊向軒仔做心心手勢。

Stanley與女友Alina都有拍拖捧場。 Stanley與Alina獲安排坐在握手位,相當興奮。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受