Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-19 19:59:51

張敬軒獻唱《笑忘書》 自揭曾嚴重抑鬱想過輕生

分享:
張敬軒在昨晚紅館台上,自揭曾嚴重抑鬱,當年更想過輕生。

張敬軒在昨晚紅館台上,自揭曾嚴重抑鬱,當年更想過輕生。

張敬軒紅館騷《The Next 20 Hins演唱會》重開後舉行得如火如荼,昨日是補場的第七晚,當軒仔獻唱《笑忘書》前,他自爆這首歌是在自己患情緒病最嚴重時,沒有工作,家裏又發生一些狀況而產生,當時甚至不知自己還可不可以走下去,他說:「坦白講唔係冇過輕生念頭……但我膊頭太重,我仲有爸爸媽媽,仲有屋企、仲有我歌迷……所以喺嗰段日子,自己唔開心,冇辦法拉番起自己時侯,就純綷寫歌,咬緊牙關、繼續行落去。一路帶住自己各種struggles捱到今日,有咁多觀眾喺到支持我。所以大家要記住,張敬軒可以做到,你都可以做到,因為我都係一個普通人。所以喺各種痛苦裏面,記得咬緊牙關。」然後,就為觀眾送上《笑忘書》。

為遮遮送烹飪書

昨晚(18日),軒仔請來Gareth. T(湯令山)擔任表演嘉賓,不過Gareth. T今次站台,軒仔卻笑言:「自己好命都生得佢出」,其實兩人已認識了兩年多,軒仔被對方的十項全能吸引,識作識錄識編,將Hip HopR&B帶入廣東歌,自己也獲得啟發。兩人先合唱軒仔的歌迷會會歌《懷舊情人》,Gareth. T之後就獨唱《勁浪漫超溫馨》。軒仔謂發現Gareth. T不太喜歡笑,他說:「唔知係咪呢一代……你哋係咪acting cool?成日唔笑。」Gareth. T便cool着答:「唔係嘅,有人講笑話俾我聽,我先笑囉。」來到紅館舞台,Gareth. T當然不會兩手空空,同樣與前幾晚嘉賓一樣帶來禮物,今次他帶來的是兩本烹飪書,說是送畀軒仔的「遮遮」,希望他日後有啖好食!收到禮物的軒仔被弄到哭笑不得,抵死笑話:「聽日有好日子過!」笑翻全場。

Ad Block

每晚當尾場唱的軒仔,昨晚也因為歌迷完場不肯離去,一共安歌三次,他向熱情的觀眾表示:「噚晚我安歌咗五次,結果今日返來紅館,班工作人員同我講,收工已經冇車搭番屋企好慘。佢哋每日為咗我哋開騷,要好忙碌辛苦準備工作,我唔想令到佢哋收工冇車坐,所以真係最後一首歌啦!多謝大家。」

軒仔昨晚個唱,也因歌迷完場不肯離去,結果一共安歌三次。

軒仔昨晚個唱,也因歌迷完場不肯離去,結果一共安歌三次。

該場請來湯令山擔任表演嘉賓。

該場請來湯令山擔任表演嘉賓。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受