Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-10 21:35:16

思家大戰|吳偉豪率高顏值3兄弟現身 吳父爆生「靚仔」秘技

分享:
第二集嘉賓邀得「各位觀眾 吳條煙」隊對戰「哈比女團」隊。

第二集嘉賓邀得「各位觀眾 吳條煙」隊對戰「哈比女團」隊。

由李思捷主持的第二季《思家大戰》將於周日播出第二集,這集嘉賓邀得黃美棋率領的「哈比女團」隊,及吳偉豪(Ricco)父親吳大強率領的「各位觀眾吳條煙」隊。

節目一開始,吳爸爸大爆原來今次參賽,是他親自上網填Form報名。事緣吳父是《Family Feud》忠實粉絲,足足追看了40多年;如今願望成真,更能吳家全男班總動員,自然開心莫名。Ricco身為TVB同事竟然要勞動爸爸自己填Form才「被報名」參加,難怪遭思捷直指「好唔識Do」!眼見吳家4位公子高大靚仔,思捷亦趁機向吳父取經,試探生靚仔「準備功夫」,怕醜仔Ricco聽到吳父大方分享秘技時更一味傻笑

Ad Block
吳父吳大強率領的「各位觀眾吳條煙」隊成員有(右二起)吳偉豪、大哥吳偉諾、二哥吳偉言及細佬吳偉傑。 思捷乘機問吳父生靚仔秘訣,怕醜的吳偉豪(左)聽時淨係識一味傻笑。 吳氏5父子玩得好投入,其實齋睇樣都已經贏晒。

李思捷遭圍攻「磅水」

向來語不驚人、死不休的波波,則搞笑自稱「智慧波」:「因為我冇,所以喺個名加番啲智慧。」可惜講完唔夠10秒即估錯答案,要一洗長年「老鼠屎」污名仍有難度。是集最惹爭議問題為「冇搭飛機咁耐,最掛住飛機上嘅咩?」,Judy搶答「機長廣播」,思捷聽完唔多睇好謂:「咁貴買張機票聽段廣播,我講畀你聽咪得囉。」語畢「Captain Lee」上身以Sexy English「廣播」,冧到一班囡囡瘋狂尖叫,思捷更大口氣豪言:「如果(Judy)中嘅,我畀番一皮你!」豈料「一語成讖」,遭5Chur住「磅水」,場面爆笑。

Ad Block
 黃美棋(左)率領的「哈比女團」隊成員有(左二起)鄺潔楹、「波波」黃婧靈、杜穎珊及陳欣茵。 思捷唔睇好鄺潔楹,仲豪氣Side bet「一皮」估Judy估錯答案。 鄺潔楹(左二)答中,全Team即時興奮大叫「磅水」,氣氛熱鬧。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受