Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-08 17:59:45

思家大戰|與洪永城積怨十年未清 跟李思捷互窒

分享:

洪永城與李思捷不停在節目中互窒,私底下二人老友鬼鬼。

由李思捷主持及監製的《思家大戰》,最新一集請來「宿敵」洪永城做嘉賓。二人於13年分別憑《走過浮華大地 亞洲篇》及《玩嘢王》競逐萬千星輝頒獎典禮「最佳節目主持」獎項,最終洪永城及黃翠如鍊贏思捷奪獎,心有不甘的思捷,之後在主持的節目《今晚睇李》中直踩洪永城屋企「搶獎」,更「扑暈」洪永城,最終洪永城反擊踩上思捷節目奪回獎項。

重溫當年踩上門搶獎事件︰

Ad Block

洪永城搣思捷面珠

相隔十年,昔日「宿敵」再碰頭即「火花四濺」,先是思捷專登將洪永城叫作洪天城,洪永城則爆料反擊:「大家知唔知佢花名係咩呀?佢叫阿肥,因為佢細個時好肥。」洪永城還作狀搣思捷面珠,相當抵死。之後思捷即重提舊事,笑言喜歡跟洪永城開玩笑:「好鍾意同你玩,我哋每次合作都好有火花,記得有次你贏咗個最佳主持獎,我就輸咗嘅,之後我喺節目度跑上你屋企拎你個獎,再扑你個頭。」

洪永城聽畢竟不忘窒爆思捷:「咁你年年都輸㗎啦,咁你咪年年都扑人?」思捷聞言亦不忘牙擦反擊:「唔係呀,我贏咗個亞洲大獎呀!(思捷於「2022亞洲影藝創意大獎」中榮獲「最佳娛樂節目主持」)」去到問答環節,思捷繼續咬住洪永城唔放,其中一條問題「老公放咗工之後,會瞞住老婆同班friend做啲咩?」,洪永城回答「按摩」,思捷即打蛇隨棍上「盤問」洪永城:「有咩唔見得人,點解唔同得老婆講,揼咩骨要瞞呀?」

洪永城同李思捷其實勁老友。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受