Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-11 14:16:59

Jer柳應廷改唱腔唱《離別的規矩》 對港人移民有所感觸 希望新歌是「救生出口」

分享:

柳應廷(Jer)演繹新歌《離別的規矩》時,有別以往唱腔,他在訪問中解釋道:「今次吳林峰寫咗一首有啲Un嘅舞曲,但我要用慢版嘅方式去演繹,對我嚟講係一個新挑戰,加上歌曲嘅內容,我想用比較人嘅語氣,好似細細聲喺你耳邊講嘢嘅方式唱出嚟,係自己喺唱法上嘅第一次轉變,希望大家聽到後有共鳴,又或者會有感觸。」Jer所談及的共鳴位,就是歌詞內容所說的人與人與之間的關係。

柳應廷改唱腔演繹《離別的規矩》 Jer演繹新歌《離別的規矩》時,有別以往唱腔。 Jer謙虛指每首歌曲並非靠他自己一個,幕後每個崗位更是缺一不可。

Jer說:「大家近年面對最多嘅情緒就係離別,好似有親友移民外地,喺面對離別,我好想透過《離別的規矩》同大家一同呼吸,呢首歌可以成為一個救生出口,大家聽完可以舒服啲,有啲情感可以抒發到。」在《離別的規矩》的製作上,Jer跟以往一樣都有參與討論,他與小克、王雙駿及吳林峰之間早有默契,所以當他想到整體概念後,便告知小克,然後交由小克把概念化成為文字。

編曲加入中式樂器

此外,Jer對於編曲上亦有特別要求,他說:「今次我想少啲(簡約啲),因為過去嘅歌都比較澎湃,好多樂器,但今次聽《離別的規矩》,你會發現頭半段主要係人聲為主,然後就只有結他同琴,呢個都係想做返一首『地』啲嘅歌,貼近返歌曲想講嘅人與人之間嘅關係,所以唔使用太多樂器,拉近返個距離。細心留意的話,會發現今次編曲上其實仲加入咗中式樂器,例如笛同埋蕭,同西方嘅弦樂結合,得出咗好好嘅化學作用。」在推出歌曲之前,小克曾在社交平台表示Jer的演繹會令人耳朵懷孕,Jer聽罷謙虛道:「我成日覺得Jer嘅歌唔係淨係靠我自己,除咗我把聲之外,仲要有情感代入,編曲、作詞,甚至MV拍攝都好重要,缺一不可,所以希望大家都會用心對待每個單位嘅創作。」

Ad Block
Jer認為,面對離別,縱有遺憾但仍要move on。 Jer以耳語低唱的方式演繹新歌《離別的規距》,唱出人際間的離別關係。 Jer希望透過《離別的規矩》與大家一同呼吸離別情緒,
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受