Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-26 19:23:29

晚吹-有酒今晚吹|方力申自爆單身5年 玩交友Apps無人睬

分享:
方力申擔任《晚吹 - 有酒今晚吹》嘉賓,笑指緋聞「假到黐線」。 方力申自言已單身5年。

現年42歲的方力申,在今晚(26)播出的一集《晚吹-有酒今晚吹》擔任嘉賓,與強尼、練美娟(娟姐)及專業品酒師黃詩詩把酒談戀事。幾杯落肚的小方自爆已單身5年,直指很多緋聞都「假到黐線」。被娟姐開玩笑指已過適婚年齡的小方,直認年齡是其中一個難以結識女生的原因,他更自爆一直有玩交友Apps,但反應冷淡:「心諗點解無人like我嘅?原來因為佢哋無設定到對象係40歲以上,所以見我唔到。」

娟姐開玩笑指方力申早已過適婚年齡 方力申自爆玩交友Apps 無人like。
Ad Block

不介意外國女生成為另一半

被問到擇偶條件,小方就表示:「如果你係我個腦入面,你就係我心入面。如果我識一個人嘅時候,見到一樣嘢就會諗起佢嘅話,就即係鍾意佢。」至於會否介意另一半是外國人時,小方笑言完全不介意。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受