Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-17 18:00:31

李璨琛被囡囡追問「MC靚唔靚仔?」 Lucy媽:老竇情何以堪呢

分享:
李璨琛的4歲囡囡Lucy,獲媽咪開IG分享生活趣事。

李璨琛的4歲囡囡Lucy,獲媽咪開IG分享生活趣事。

李璨琛的4歲囡囡李元元(Lucy)出名鬼馬,加上外表可愛,令人仔細細的她已成為網上紅人,媽咪為Lucy開設的IG帳戶多逾37followers,最近在《第1屆香港社交媒體風雲榜》中打入十大「2021香港社交媒體風雲人物」,與姜濤、呂爵安(Edan)、張敬軒、七仙羽等紅人睇齊,證明Lucy在網絡已有一定的影響力。

Lucy對歌手張天賦(MC)情有獨鍾,還加入成為「賦二代」的一份子。Lucy媽今日又再出賣囡囡,在IG公開影片,只見Lucy坐在梳化睇電影,螢光幕上傳來《小心地滑》的旋律,Lucy即刻話俾老竇知:「係MC唱㗎喎!」李璨琛之後就答:「係喎,你偶像喎。」Lucy睇得陶醉之際,再問老竇:「你覺得MC靚唔靚仔吖?」Lucy媽之後還寫「你叫老竇情何以堪呢 #老母喺廁所聽到忍唔住偷笑咗一下 # 當時老豆應該係心中淌淚甚至乎係淌血 # 得啦全世界都知你覺得MC靚仔啦麻煩」上載四小時已有近2萬網民派Like及留言。

Lucy坐在梳化欣賞MC新歌《小心地滑》。

Lucy坐在梳化欣賞MC新歌《小心地滑》。

Lucy貴為網上紅人,早前在《香港社交媒體風雲榜》中打入十大「2021香港社交媒體風雲人物」。

Lucy貴為網上紅人,早前打入《香港社交媒體風雲榜》的十大「2021香港社交媒體風雲人物」。

Lucy情迷MC張天賦,已經是「賦二代」的一份子。

Lucy情迷MC張天賦,已經是「賦二代」的一份子。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受