Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-04 15:06:56

洪嘉豪西九首開戶外個唱 7000座位如同紅館三面台:聽到都腳震

分享:
出道4年的洪嘉豪,迎來人生首個個人演唱會。

出道4年的洪嘉豪,迎來人生首個個人演唱會。

出道4年的洪嘉豪(Kaho),早前與張天賦(MC)的九展騷上,預告將舉行首個個人演唱會,日前他發布正式宣傳海報,宣布將於11月12及13日在西九文化區的竹翠公園舉行兩場《The Cycle Of… Kaho Hung Live 2022 》,Kaho興奮表示,一直希望開戶外演唱會,如今首次開個人騷便在西九舉行,可說是一次過滿足兩個願望。

兩場內部認購爆滿

開騷的場地可容納7,000座位,等同紅館開三面台,懵然不知的Kaho笑言:「真係唔敢相信㗎!第一次聽到都腳震!」對於兩場內部認購早已爆滿,他搞笑地回應:「吓?爆咗?我都係依家先知!慘啦咁就,我仲有好多兄弟、朋友、屋企人未落飛……我仲獅子開大口答應咗佢哋,今次一定買到飛,我點算啦……依家點算?」演唱會門票於10至12 日優先訂購,10月17日公開發售。

洪嘉豪指《The Cycle Of….KAHO》包含了他的演藝生涯歷程。 洪嘉豪指《The Cycle Of….KAHO》包含了他的演藝生涯歷程。
Ad Block

以四季循環喻演藝歷程

早前Kaho為演唱會拍攝海報,他將TheCycle Of春夏秋冬的繽紛服裝置於身上,臉上又有一滴銀色淚,原來全是他演藝路上一路走來的縮影。他解釋指《The Cycle Of….KAHO》包含了他的演藝生涯歷程,也包含了整個人生:「好多嘢都係由一個循環組成,人生、愛情,我新歌《還原淚》都係講緊一個循環。今次想成個主題都圍繞開心歡樂,所以你見我身上都係七彩繽紛。但又有春夏秋冬循環縮影。」對於一次過滿足兩個願望,Kaho希望家人、朋友、兄弟,以及陪他長大的歌迷,全部都能同場見證大日子,「佢哋無論我高高低低都喺我身邊,對我來講,係好重要的人!」

Ad Block

騷肌賣關子

至於會否像主題「循環」一樣,循環唱不停?Kaho笑道,「我淨係知我要堅強少少,唔好咁早喊囉。次次都會比歌迷感動到想喊。今次希望忍到啦。循環咁唱一定會係尾場啦,我自己都唔捨得,公司俾我唱到幾點就幾點㗎啦。」問到會否騷肌?Kaho就表示,自frenemy show至今沒有停止操練,「唔係為騷唔騷肌,係真係覺得操咗之後,個人精神,體力都好咗好多,成個人挺直咗,好鍾意自己這個狀態,所以會一路keep住。除唔除衫未知呀……11月都涼啦 …….到時入場睇囉!開始籌備呢個騷,我先覺得,係個舞台上面真係要識雜耍一樣,幸好自己細個咩都玩下,所以都可以預告一定會有新驚喜俾大家囉。至於跳舞就當然係會苦練啦!一定會跳得好過上次!」

Ad Block
洪嘉豪將於11月12至13舉行兩場《The Cycle Of….KAHO》演唱會。

洪嘉豪將於11月12至13舉行兩場《The Cycle Of….KAHO》演唱會。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受