Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-18 22:13:11

白色強人II|馬國明自爆為湯洛雯影相︰100張有98張都唔滿意

分享:
馬國明、陳豪等出席《白色強人II》宣傳活動。

馬國明、陳豪等出席《白色強人II》宣傳活動。

馬國明(馬明)今日與陳豪、唐詩詠、張曦雯、胡定欣等為劇集《白色強人II宣傳。昨日湯洛雯在社交平台放上親密合唱,令不少人認為他們有好事宣布,馬明說︰「我經常都講,若果有喜訊會好清晰向大家交代。

他又指女友覺得高海寧為他們拍下的這張照片很好,所以分享至社交平台。馬明續說︰「女仔好奇怪,食餐飯都影,我冇呢個習慣。佢不嬲都鍾意影相,我同佢影相,影100張,有98張佢都係唔滿意。」

 

Ad Block
湯洛雯上載了一張非常黑的照片,但在大家眼中也覺得很耀眼。

湯洛雯上載了一張非常黑的照片,但在大家眼中也覺得很耀眼。

馬國明被陳敏之踢爆與母親開聯名戶口,他指入行以來已有,不是最近的事。至於會否考慮與女友開聯名戶口,他說︰「呢個遲啲考慮,佢成日話要俾張附屬卡佢,遲啲啦!遲啲都要做!呢啲都係香港男人要做嘅!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受