Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-24 14:11:38

肥媽確診自我隔離 已接種四針疫苗:諗唔到點中

分享:
肥媽確診自我隔離 已接種四針疫苗:諗唔到點中

肥媽今早感到頭痛,於是做快測呈陽性。

肥媽(Maria Cordero )今日在社交網貼出短片,表示自己中招確診新冠肺炎。已接種第四針疫苗的肥媽,片中見她面色蒼白,聲音沙啞,她表示昨日 23日)做快測時依然無事,今早感到頭痛卻出現「兩條線」呈陽性:「我已經係個好小心嘅人,由第一波到依家終於都係中咗,我日日都有check噚日都無事,之後去行山再去街市,食埋飯去買衫就返屋企。今朝有啲頭痛就再驗,我每日都有快測,今朝就見到兩條線,之後個頭越來越痛,未發燒但個人作發燒咁,已通知政府,依家留喺房度隔離,又戴住口罩同開咗啲殺菌機。」

正在房間自我隔離的肥媽,表示已叫家人及外傭這星期不要出街,同時她亦宣布原定明天及下周三 29日)做的網上直播均要取消,希望粉絲原諒。向來事事小心的肥媽苦惱不知自己從何感染,她謂:「真係諗唔到,係去餐廳洗手間,但我都有戴口罩。」最後再叮囑大家要小心:「大家真係要小心,唔好以為自己大隻,最緊要小心呀。」

肥媽早在四月已接種第四針科興疫苗。

肥媽早在四月已接種第四針科興疫苗。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受