Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-24 17:56:14

陳卓賢Ian變「跳脫陳」望帶歡樂給大家 邀女友Amy Lo與家人共慶生日

分享:

MIRROR成員陳卓賢(Ian)擔任信用卡代言人,今日出席銀行舉行的發布會。下月9日是Ian的29歲生日,對於Hellosss做義工清潔海灘,Ian雀躍表示好開心,「大家為咗慶祝我生日,做有意義的事,比起花錢買禮物送俾我更開心,同埋我見到佢哋除咗聚集做義工,仲會捐款幫助有需要的人,所以值得高度讚揚,好多謝佢哋。」他直言很想參與但擔心做成混亂,現在大家可分頭做有意義的事,可算是雙贏。

高度讚揚Hellosss

被問到生日願望,Ian表示最想身邊的人開心和世界和平,「自幼作文講生日願望都係世界和平,今年真係覺得呢個願望係必須,希望大家身體健康,開開心心,和平相處。」至於計劃如何慶祝?Ian就話簡單與家人吃飯已足夠,「從細到大生日都係同屋企人慶祝,以往好少出街跟朋友玩或叫朋友來屋企開party,因為生日唔係慶祝自己出世,而係紀念媽咪好辛苦生我出來,所以生日會預留時間與家人食飯。」被追問會請女友Amy Lo一起慶祝?他甜笑回應:「好吧,就邀請啦。」

Ian最近變得「跳脫」,為博大家一笑。(蘇文傑攝) Ian 高度讚揚Hellosss做義工和做善事。

走出沉鬱 散發正能量

近日IanIG的帖文非常跳脫,既po了媽媽面容扭曲的照片,又扮周星馳《回魂夜》的造型,談到「頭號HellosssAK秒速留言回覆,他笑言:「我見佢40幾秒就回覆,我懷疑佢開咗notification,每次我都留意到佢喺頭幾個likecomment,我喺度公開多謝你支持,希望你繼續支持我,多謝!」本身是星爺迷的他更揚言無懼跟AK進行「星爺對白Challenge」,並謂毫無難度,他續說:「自己都有反思,因為沉寂了一段時間,可能經歷一段沉鬱階段,想帶正歡樂和正能量俾大家,望今大家笑一笑,喺大家嘅日常生活當中,我都起到少少作用。」

Ad Block

自言是樹窿

對於隊友Frankie分手一事,他說一直扮演樹窿角色,很少主動問及,「我聆聽好過說話,大家想搵傾訴對象時就會搵我…兩個人嘅事,我又可能唔太清楚,又唔知點樣安慰,一陣又驚講錯嘢,所以被動啲,佢需要我嘅時候,我就喺度。」

Ian一笑,Hellosss暈了。(蘇文傑攝) Ian自言是好的聆聽者。(蘇文傑攝)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受