Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-10 18:24:21

陳嘉寶收月餅搞出笑話 餐廳以為moon cake係birthday cake

分享:
陳嘉寶分享自己收到月餅的笑話。

陳嘉寶分享自己收到月餅的笑話。

下月10日便是中秋節,不少品牌陸續向藝人送上月餅以表心意,陳嘉寶最近亦收到品牌送給她的月餅,沒想到卻鬧出笑話。她上載在餐廳笑到失控的片段,當時有人拿出該品牌送出的月餅,片中傳來聲音說︰「佢哋先頭問我個蛋糕使唔使切?」而陳嘉寶的老公亦笑到趴低問︰「使唔使切餅費!」

Ad Block
外國侍應以為這盒moon cake是birthday cake,於是不停問誰人生日。 陳嘉寶笑到失控。 陳嘉寶笑到失控。

月餅當蛋糕

或許因為陳嘉寶飲了酒,所以描述事件時又笑又哭,她說︰「佢先頭都有問我,佢問我係邊個生日,你哋擺低咗個蛋糕,我話唔肯定,你求其切啲上嚟先啦!佢話照上啦都唔知邊個!」原來外籍侍應把moon cake當作生日蛋糕(birthday cake),眾人因此笑到失控。

由於陳嘉寶老公也同時叫了甜品,餐廳的侍應就非常細心的特意送上另一款甜品,碟邊用朱古力寫了「Happy Birthday」及點上蠟燭,令眾人又笑過不停,她寫道︰「貼心嘅侍應們就畀咗我呢個驚喜特此紀#全間餐廳侍應都是外國人#佢哋真心認為我好感動所以佢哋都好開心#從今開始1888都係我生日

陳嘉寶對住鏡頭說生日快樂。 餐廳見大家太開心,再送上生日甜品。 餐廳見大家太開心,再送上生日甜品。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受