Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-16 20:26:21

魏浚笙唔介意執二攤 重膠戰感情事前問Edan感受

分享:

魏浚笙不介意執Edan二攤,事前更致電對方。

魏浚(Jeffrey)今日到中環出席活動,他透露近日忙於拍攝ViuTV新劇《百萬同居計劃,對於他的角色原屬意MIRROR成員呂爵安(Edan),他表示不介意執二攤,「因為Edan冇期,由面試到試造型都好急,連埋拍都係兩個星期,都好感恩。」

Jeffrey指因擔心會影響二人感情,所以事前曾找Edan傾談。他說︰「都有問佢意見,都驚影響大家感情,我比較在意佢感受,因《膠戰》係一個family,唔想為呢件事而令大家感受唔好。我話你介唔介意,你介意我就唔做,你唔介意我先接」他更透露,Edan當時著他不要想太多,反而應該把握機會,大讚對方是個很窩心的哥哥。

提到MIRROR演唱會,Jeffrey表示Edan在群組內表示會盡量留飛給他們,他又坦言身邊的親友都託他買飛,「我阿爸都有問我,我叫佢自己撳飛啦!」

Edan與Jeffrey非常友好。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受