Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-25 16:38:54

56歲呂頌賢保養得宜 被封「最靚仔令狐沖」網民指似一位MIRROR成員?

分享:

呂頌賢

現年56歲嘅呂頌賢,當年憑《笑傲江湖》飾演令狐沖一角爆紅,更被封為「最靚仔令狐沖」。喺內地發展多年嘅佢,上年年底完成工作後便與老婆返香港,近日佢突然現身藝術展,為好友古天祥撐場。唔少網民都話佢外貌同身型都保持得好好,一啲都唔似已經56歲,仲話佢同MIRROR成員Edan呂爵安好似樣。

近日,呂頌賢喺社交網站上載與古天祥嘅合照,並留言話:「恭喜好兄弟古天祥,第一次展示自己的作品已驚為天人,他可能是香港唯一哈雷摩托的金屬雕刻師!這次的展品更是世界上少有金屬雕刻畫,讚呢!恭喜恭喜」。雖然呂頌賢已經年過半百,不過佢保養得宜,帥氣依然,唔少網民睇完佢嘅近照到紛紛留言大讚佢keep得好好,例如「啊呂厲害,越來越年輕,保養得非常OK」、「令狐沖男神」、「呂頌賢56?話佢26我都信!」、「呂頌賢狀態也好好啊」及「樣貌、身形都keep得很好」等等。另外,亦有網民再次話佢同MIRROR成員Edan呂爵安似樣,仲話如果佢哋可以演戲飾演兩父子。

將留港休息陪老婆家人

喺藝術展撐好友場時,呂頌賢接受傳媒訪問時提及其近況,指暫時都會留喺香港,唔會返大陸工作住,因為佢除咗演戲事業,亦有進軍飲食界,佢喺上海經營嘅素食餐廳及公司,因疫情嘅關係已經接近半年冇生意,不過好彩獲得免租三個月,佢亦決定今年會以休息為主,呢段時間就會陪老婆和家人,同車友去揸車,好好享受一下。

呂頌賢

呂頌賢

呂頌賢

《笑傲江湖》截圖

《笑傲江湖》截圖

《笑傲江湖》截圖

MIRROR成員 Edan 呂爵安

呂頌賢

呂頌賢

呂頌賢

呂頌賢

呂頌賢

呂頌賢 & 古天祥

原文刊登於Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受