Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-24 21:47:56

CHILL CLUB Keep Going演唱會|多角度拍攝演出 Serrini努力避免「串樣」

分享:

CHILL CLUB Keep Going》演唱會今晚(24)在九展舉行,其中一位演出者Serrini,開騷前接受傳媒訪問。提到今次主辦單位會以多角度拍攝,讓未有入場的觀眾自行選擇不同畫面,Serrini表示:「我都係今日先知原來多角度,我要保持表情控制,唔好突然間冇咗表情。同埋影得咁近,個樣唔好咁串,因為我唔笑個樣就會好串。」另外,她又透露朋友曾經勸籲,「朋友話我淨係講Hello個樣都好衰。」

父母因Anson Lo入場支持

當被問到家人有否到場支持,Serrini稱:「父母平時係唔會嚟,但因為我個名隔籬係Anson Lo,跟住佢哋就話『兩張飛吖唔該』。」可惜她的妹妹則有現身,「佢話『再有趣啲我就會嚟』例如MIRROR演唱會。」

早前Serrini擔任張敬軒演唱會的嘉賓,她笑言經過當日,發現自己的另一面,「我發覺平時自己好似好多嘢講,但一上到台見到軒仔一身閃閃打扮,同埋咁多人,我係會熬底的,我真係見唔慣大場面。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受